GrimReaper
Støttemedlem
Et tips: sett hulkilen stående sånn du skal montere den på veggen på saga når du skal kutte vinkler. Da blir det riktig
Et tips: sett hulkilen stående sånn du skal montere den på veggen på saga når du skal kutte vinkler. Da blir det riktig
Føler smerten din. Mitt beste tips er å kaste skiten og kjøpe dobbel skyggelist, gjøre jobben på en brøkdel av tiden og leve lykkelig med litt mindre fancy taklister
Dagen derpå?Når folk her på sonen poster og bare "vedlegger" bilder. Det kan da for satan i hel... ikke være så forbanna vanskelig å "sette inn" bilder i selve innlegget vel?
Julebrus i butikken allerede..og den helsikkes amerikaniseringens inntog i slutten av måneden.
Julebrusen skal finnes samtidig som juleølet, og ikke et minutt før.
Og hva halloween angår..vet folk hva de driver med? Symbolikken i det å kle seg ut som styggedom, og gå rundt?
Avisenes strategi for å forbli relevante i konkurransen med sosiale medier er tydeligvis å prøve å slå dem på hjemmebane. Dagbladet, som en gang i ikke så veldig fjern fortid var en meningsbærende avis i det samfunnet som ikke lenger finnes, synes selvbiografien til John Arne Riise er en så stor nyhet at de idag har fem - FEM - artikler basert på historier derfra på nettsiden sin. Sukk. Det ironiske er at mange av de gjenværende journalistene sannsynligvis er utdannet på jounalisthøyskolen på åtti- og nittitallet; dengang snittet for å komme inn var høyere enn for noen andre skoler. Tretti år senere bruker de kompetansen sin på å viderebringe sladrehistorier fra en neppe så veldig interessant bok av en person som enhver redaksjon forlengst burde innsett trenger å beskyttes mot seg selv. Dobbelsukk.
Tips til norske avisredaksjoner: Dere trenger ikke ta telefonen hver gang John Arne Riise eller Sophie Elise ringer dere fordi det er mer enn fire dager siden siste oppslag. Og bare fordi Petter Stordalen stiler opp hver eneste gang dere tar kontakt, kan dere likevel gjøre en innsats for å få tak i andre som kan kommentere saker fra næringslivet.
Løsningen er heldigvis enkel, ikke klikk deg inn på dagbladet.no. Både VG og Dagbladet sluttet jeg å lese på nett for et par år siden. Si gjerne i fra hvis du tror jeg har gått glipp av noen viktige nyheter
-Ø