Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Ta en titt på dette der: til og med Coca Cola var med:D

MEEEGET artig!

Det blir i samme gate som at i mellomkrigstiden laget den engelske fabrikken "Swallow Sidecar" sidevogner til MC'er. De laget også små sportsbiler. Naturlig nok het disse SS. En modell som ble veldig populær var SS 100 med tilnavnet Jaguar. Etter krigen var det ikke så greit å kalle en bil for SS. Modellnavnet Jaguar ble da høynet til merke-navn...

Enkelte ting blir upopulært med tiden....

Å stille opp på hockeybanen med slike drakter som i linken din måtte vel ansees som sportslig interessant!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
MEEEGET artig!

Det blir i samme gate som at i mellomkrigstiden laget den engelske fabrikken "Swallow Sidecar" sidevogner til MC'er. De laget også små sportsbiler. Naturlig nok het disse SS. En modell som ble veldig populær var SS 100 med tilnavnet Jaguar. Etter krigen var det ikke så greit å kalle en bil for SS. Modellnavnet Jaguar ble da høynet til merke-navn...

Enkelte ting blir upopulært med tiden....

Å stille opp på hockeybanen med slike drakter som i linken din måtte vel ansees som sportslig interessant!

8

Jeg har også sett en del Navajo tepper fra attenhundretallet med svastika.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg skammer meg over alle engelskmennene jeg har krenket i så mange år.

Vis vedlegg 63014

Fysjameg!
Bare se på hvordan denne arrogante politikeren ikler seg drakten til fattige, diskriminerte og undertrykte bønder.
Cultural appropriation på sitt verste...:eek::p

maxresdefault.jpg
 

Du må ha sovet i timen! Kjønn er et konstruert fenomen, noe som betyr at "menn" også kan være "mødre" nå. Med andre ord kan "mother of all bombs" være mann, kvinne og sikkert samtlige av de andre stadig økende antall kjønnsidentiteter også.

Velkommen til postmodernismens sirkus - når ingenting er sant, er alt mulig!
 
Redigert:
Du må ha sovet i timen! Kjønn er et konstruert fenomen, noe som betyr at "menn" også kan være "mødre" nå. Med andre ord kan "mother of all bombs" være mann, kvinne og sikkert samtlige av de andre stadig økende antall kjønnsidentiteter også.

Velkommen til postmodernismens sirkus - når ingenting er sant, er alt mulig!

Yuri Bezmenov snakket for døve ører. Må ses: fullstendig.
"Demoralisation"* kalles det.
Han var KGB avhopper men dette* kommer ikke fra dagens "KGB".
10:14 i videoen "...but until the Soviet junta is being supported by the western so-called imperialist that is multinational companies, establishments, governments and lets face it intellectuals, so called academia in United States is famous for supporting the Soviet system...."
 
Du må ha sovet i timen! Kjønn er et konstruert fenomen, noe som betyr at "menn" også kan være "mødre" nå. Med andre ord kan "mother of all bombs" være mann, kvinne og sikkert samtlige av de andre stadig økende antall kjønnsidentiteter også.

Velkommen til postmodernismens sirkus - når ingenting er sant, er alt mulig!

Du glemmer at vi i Norge også har det tredje, kjønnsnøytrale uttrykket; DET, intetkjønn.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321