Dette navnebyttet kommer inn i rekken av statlige foretak som får kule og intetsigende navn...
(Same shit new wrapping)
8
At de vil få ut "Oil" navnet en gang i fremtiden kan jeg forstå siden vi skal gå mot nye energier. Men det var alt for tidlig.
At de vil få "Stat" navnet ut av bildet så fort som mulig er noe som stemmer mer med dagens politikk.
Veldig få nordmenn har forstått det som skjer med for eks. fylkets sammenslåingene som det vi ser med Troms og Finnmark.
Det samme skjer over hele EU, de vil ha færre fylker ved å smelte de sammen.
Ikke alle vet at politikerne i Brussel har snakket om Euro-regioner i årevis: for de, statene eksisterer ikke mer.
De vil få vekk alt som har å gjør med nasjonal identitet.
USE (United States of Europe) som Martin Schulz snakket om ikke så lenge siden er det de vil ha, en føderal stat med regioner og få fylker.
I bunn og grunn, hvis EU-regionene kunne bare ha 3 eller 4 fylker hver, hadde det vært perfekt for Brussels mafiaen.
Målet er å få Norge inn i EU: dette er noe alle top-politikerne VET og GJENNOMFØRER i ryggen vår, vedtak etter vedtak. Tror det eller ikke, men jeg har nøye studert hva de driver med og det samme skjer i andre EU land.
Som jeg sagt tidligere, hvis halvparten av nordmennene visste hva våre top-politikerne planlegger, hadde det vært en del hengende lik på stolpene foran Stortinget.
Vårt demokrati er lenge siden knust av en oligarki som bestandig kjører planen sin mot folkets vilje.