Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når gitaren jeg har bestilt fra USA ser ut til å ta tidenes spagetti-rute til Norge. Kjekt å se hva 175$ ekstra for "Priority International Express" kjøper deg.

March 26, 2018, 7:49 pm
Departed USPS Facility
BELLMAWR, NJ 08099

March 27, 2018, 1:03 pm
Arrived at Regional Facility
JAMAICA NY INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER

March 27, 2018, 1:03 pm
Processed Through Regional Facility
JAMAICA NY INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER

March 28, 2018, 10:04 am
Arrived
NEW YORK, UNITED STATES
Your item arrived at an origin transfer airport in JOHN F KENNEDY INTL, NEW YORK, UNITED STATES on March 28, 2018 at 10:04 am. The item is currently in transit to the destination.

Fra New Jersey, ut til Jamaica og tilbake til New York. Yessir! Lurer på hvor neste stopp blir? Påskeøya?

Redigert:
Tror ikke dette blir årets påskekrim

Screenshot_20180329-092926.png

Denne typen grensesprengende idioti og mangel på sjøvett. Fyren skal være glad han ikke falt bevisstløs ut i vannet, det kunne raskt endt veldig dårlig.

Denne kanalen har forøvrig flere eksempler på folk som overvurderer både seg selv og fartøyet.

Men, denne her er vanskelig å slå.... Hvor mye hvitt pulver hadde denne karen i fjeset da dette skjedde?

Redigert:
Haha @Kohe321 det var mange idioter i en post:eek:

Den siste der går fint i RIB, not so much i Speedboat. :p
Joda, men det blir nok fremdeles en ganske vond landing - selv med dempende stå-seter. :D

Man skal forresten ikke undervurdere speedbåters sjødyktighet heller. De beste offshore-racerne med bratte v-skrog var/er noen skikkelige råskinn i bølgene:

Denne typen grensesprengende idioti og mangel på sjøvett. Fyren skal være glad han ikke falt bevisstløs ut i vannet, det kunne raskt endt veldig dårlig.

Denne kanalen har forøvrig flere eksempler på folk som overvurderer både seg selv og fartøyet.

Men, denne her er vanskelig å slå.... Hvor mye hvitt pulver hadde denne karen i fjeset da dette skjedde?

Fascinerende måter å angripe bølgene på. Allikevel, så kan jeg ikke annet enn å tenke; hvordan i alle dager endte du opp med å se disse videoene på ‘Tuben?

• Liker
Reaksjoner: Jørn og Preacher
Fascinerende måter å angripe bølgene på. Allikevel, så kan jeg ikke annet enn å tenke; hvordan i alle dager endte du opp med å se disse videoene på ‘Tuben?
Er båtinteressert, og denne kanalen er god for avslappende "båtspotting". Fyren rigger seg opp langs Haulover Inlet ved Miami beach og filmer rå båter som drar ut eller kommer inn. Kanalens fokus er ikke å dokumentere idioter som dette, selv om de dukker opp med jevne mellomrom... ;)