- Medlem
- 6. des. 2013
At ting utarter seg; hvorfor? Fordi folk er i bunn og grunn idioter. Det å være sosial, jovial og hyggelig er en treningssak - hver dag.
Hvem er bi-polar? Du? Jeg? Hammerborg? Alle sammen? Trolig det siste. That´s why I am gone.
At ting utarter seg; hvorfor? Fordi folk er i bunn og grunn idioter. Det å være sosial, jovial og hyggelig er en treningssak - hver dag.
På ingen måte ment som noe provoserende dette altså, æresord. Men, du heter vel ikke J til etternavn?Du heter helt sikkert ikke Herr Hammerfjord. Det er nok et pseudonym. Og da fortjener det ikke annet enn å bli tullet med.
Idiotene kommer ikke med sterke meninger. De kommer med sterke følelser.
Du heter helt sikkert ikke Herr Hammerfjord. Det er nok et pseudonym. Og da fortjener det ikke annet enn å bli tullet med.
Helt enig. står heller fem minutter i kø enn å støtte dette. Betaler også gjerne 5% mer for varene for at noen som studerer, er i starten av sin karriere, eller har andre (ikke-kritiserbare) grunner til å jobbe i butikk - et sted å jobbe. Hvor skal alle butikkansatte jobbe dersom dette fases ut? Telefonsalg... det er verdt en del for å slippe det scenarioet.Selvbetjente kasser på butikken, det kan jeg ikke like.
Var det ikke du som truet med å spore meg opp og drepe meg for bare noen måneder siden?
Jeg sa ikke at jeg skulle drepe deg.
Nå må du komme med bevis på DRAP trusler... Som hadde sikkert fått meg bannlyst fra forumet hvis de var virkelige.
Vanlige trusler er innafor mao?
Plasten ER forferdelig med mindre man gjør som du skriver, og gjenbruker den.Alt plasthysteriet og at plastposen er så forferdelig. Etter å ha sett DENNE videoen, så er jeg glad for hver platspose jeg kan ta videre.
Videoen anbefales.
Mais, jeg bare liker det ikke.
Papirposer er jo i følge NRKs folkeopplysning helt forferdelig. Så, at noen kan selge papirposer her på forumet er forkastelig. Noen prøver til og med å selge / auksjonere bort miljøfarlige papirposer som (er farget) grønne...Plasten ER forferdelig med mindre man gjør som du skriver, og gjenbruker den.
Jeg er stor synder på dette punktet selv ,og det kan jeg ikke like.
Håper det kommer flere løsvekt-forretninger fremover.
Forskjell på at Bjerke gir dem bort, og at noen ÆVKSJONERER dem bort her som et gjenbruksformål imho.Mais smaker stål - og empirisk, så er kroppen enig.
Papirposer er jo i følge NRKs folkeopplysning helt forferdelig. Så, at noen kan selge papirposer her på forumet er forkastelig. Noen prøver til og med å selge / auksjonere bort miljøfarlige papirposer som (er farget) grønne...