Alt kan missforstås, hvis man virkelig legger godviljen til. Og det må man jo gjøre. 8- P
@Hammerfjord sitt eksempel var spesielt "up to date" og moderne, da begrepet "rasist" har fått en ny definisjon.
8- )
"...begrepet "rasist" har fått en ny definisjon."
Helt riktig.
For å si det brutalt til Kjell og andre som Lilac, har jeg vokst opp inn og rett utenfor en del No-Go-soner nær Paris og som ungdom, mine beste venner(fra alle verdens hjørner...Ja, jeg er ikke neo-nazi...) var involvert inn i greier som hadde sendt Nokas ranerne til skammekroken.
Når man har startet livet sitt i begynnelsen 80 tallene med 80% ikke vestlige innvandrere i første klassen og måtte bruke nevene hver dag fordi man var kalt for den "jævla tysk tryne" og regelmessig fysisk angrepet, vet man at de som har vokst opp i de små og fine plassene i Norge er rett og slett uvitende om hva multikulturalism og balkanisering betyr.
Et multikulturalist samfunn er noe som:
20% europeere, 20% afrikanere, 20% nord-afrikanere 20% midtøstere og 20% asiatere.
Sånn er et ekte multikurelt samfunn "ideell".
Det betyr at du er en minoritet i ditt eget land, uansett hvem du er eller hvor du bor.
For min del var det mer som 20% europeere, 30% afrikaneere, 30% nord-afrikanere, 10% midtøstere og 10% asiatere.
Å bli kalt for en "rasist" fordi jeg mener at den ikke-vestlig immigrasjonen burde ha en grense i Europa er bare "gøy" å lese.
Spesielt når det kommer fra nordmenn som VET INGENTING om massiv immigrasjon og konsekvensene dette har på et samfunn over mange tiår.
Altså Norge har vært skjermet i mange år og er det fortsatt i mange plasser...
Prøv deg med multikultur propaganda på gatene i øst Asia og se hvor mange dager du skal leve...
Faktisk er Europeerne mer tolerante enn afrikanerne og asiaterne: spør afrikanerne selv hvis de liker immigrasjon i Afrika.
Jeg vet en del fordi jeg har jobbet mange år med immigranter,
I Sør-Afrika, de andre afrikanske immigrantene er drept med stein og machete, rett på gata.
Det samme i Mozambik etc...
På tid å våkne til virkeligheten... Massiv immigrasjon betyr først og fremst hard konkurranse på arbeidsmarkedet og utvikling av knaphet på ressursene (naturlige eller finansielle).
Det går fort dårlig i de fattige landene og saktigere dårlig i de rikeste : nå kommer det i Vesten fordi økonomien kom aldri tilbake fra de 2007 høydene.
Og alle som er misfornøyd blir kalt for rasister... Og det kommer til å bli verre når økonomien faller mer.
For en gjeng av turister, er de som tror på at de kan dømme alle andre når de ikke vet fæn hva de snakker om...
Og jeg polerer mine støvler med de sine politisk korrekte meninger: det betyr egentlig "reis til bunnen av hulet ditt" for å bli høflig.
Der fikk dere alle sammen fra en anonyme Hammerfjord.
Lang leve uttrykksfrihet.