SMS`en jeg fikk på søndag om at den ene datteren min er satt i karantene. Hjemmeundervisning - samtidig som jobben forventer full dag på hjemmekontor. Går ikke opp...
Samme her fikk ny meldig i går om at det blir karantene t.o.m. 14/12....
Merk at det er utvidet antall omsorgsdager ifm koronapandemien.
Men, jeg forstår det er enkelte arbeidsgivere som er tonedøve.
Som mellomleder (eller dritten i midten som det også er omtalt som) tenker jeg:Ja, det er egentlig ikke det som er problemet for min del. Jeg tror arbeidsgiver er forståelsesful, men dette kom litt brått på og jeg er nyansatt og ønsker ikke å kreve for mye
Som mellomleder (eller dritten i midten som det også er omtalt som) tenker jeg:
Også nyansatte har familie : ) Snakk med din nærmeste leder. Sammen finner dere ut hvilke teamsmøter du må være med på og hvilke som er "nice to do. Det er mye arbeid som kan gjøres på hjemmekontoret etter at barna har lagt seg.
He he......Ja rykker ikke du opp i dette brorskapet nå, se vet ikke jeg Grumpy Old Men/Fart ClubVoksne mennesker i juleklær; være seg jakker, bukser, kjoler, gensre, luer, horn og slips.
Klarer ikke ta slike mennesker seriøst, på noen som helst måte.
Voksne mennesker i juleklær; være seg jakker, bukser, kjoler, gensre, luer, horn og slips.
Vis vedlegg 225965
-Det eneste jeg har av julerelatert bekledning er denne, som jeg fikk av en venninne med kjennskap til min Ramones-entusiasme i fjor.
Det skuffende er at jeg har møtt et par mennesker som ikke vet at dette er en Ramones-låt. Her må skolene på banen, dette er (var?) da barnelærdom!
Gabbagabbahey!Vis vedlegg 225965
-Det eneste jeg har av julerelatert bekledning er denne, som jeg fikk av en venninne med kjennskap til min Ramones-entusiasme i fjor.
Det skuffende er at jeg har møtt et par mennesker som ikke vet at dette er en Ramones-låt. Her må skolene på banen, dette er (var?) da barnelærdom!
De som ikke plukker dritten fra bikkja si.
Eeeh... her håper jeg det er noe jeg ikke forstår. Mener du det er ille at man plukker opp og kaster dritten?-Ser deg og høyner - de som plukker dritten opp i en bajspåse, for så å kaste denne. Det fremstår for meg som noe nær det ultimate innen idiotisk adferd.
Eeeh... her håper jeg det er noe jeg ikke forstår. Mener du det er ille at man plukker opp og kaster dritten?