Phenix
Støttemedlem
#metooAt jeg ikke levde for 100 år siden
Vis vedlegg 245185Vis vedlegg 245186Vis vedlegg 245187Vis vedlegg 245188Vis vedlegg 245189
At jeg ikke levde for 100 år siden
Vis vedlegg 245185Vis vedlegg 245186Vis vedlegg 245187Vis vedlegg 245188Vis vedlegg 245189
At jeg ikke levde for 100 år siden
QUOTE]
Bedre nå?
De luktet sikkert ikke så godt, finner trøst i det.
Bildet er fra 1914 når krigen startet i nord Frankrike.
Disse mennesker flyktet fra nord Frankrike og ventet i Paris for en "pilot" som skulle gi de losji.
Man kan ikke si "sånn var det med livet i Paris 100 år siden"...
Vis vedlegg 245396
Sånn var det egentlig.
Har fremdeles ikke vært i Paris. Kanskje @Hammerfjord kan gi oss en inside-guide?
Jeg kan ikke like at det nå er alt for lenge siden jeg har vært i Paris
Definitivt en av mine favoritthovedsteder, fantastisk å bare å rusle rundt, drikke vin på fortauskafeer og nyte det franske kjøkken.
Men, det er dessverre som du skriver @Hammerfjord, husker masse hjemløse mennesker i telt langs Seinen - rett og slett trist....
Kl. 17: Jeg: tar en snartur på butikken for å kjøpe øl! Kona: nei, jeg tar det, skal uansett handle noen andre småting.
En time senere:
Vis vedlegg 245632
Så, hvordan er livet som nysingel?Kl. 17: Jeg: tar en snartur på butikken for å kjøpe øl! Kona: nei, jeg tar det, skal uansett handle noen andre småting.
En time senere:
Vis vedlegg 245632
Kl. 17: Jeg: tar en snartur på butikken for å kjøpe øl! Kona: nei, jeg tar det, skal uansett handle noen andre småting.
En time senere:
Vis vedlegg 245632
Og kanskje reddet et ekteskap eller toDette er en lille sak...
Jeg har selv stått i køen til kassen og sett det er noen som svetter med øl bak i køen.
De har blitt veldig glade da jeg sier; "Hei du der. Gå inn foran meg her så du rekker å betale ølet ditt!"
(Og så har slemme meg bidratt med litt glede...)
8- )