At vi reiser hjem fra vår 4-dagers påskeferie i morgen..
Budrunder i Tigerstaden. Hjelpes...
Hvorfor må de det? Går det ikke an å få barn til å vokse opp uten at de skal bli opptatt av fotball? #bekymretAtt barnen minna kommer växa upp som norska fotbollssupportrar
Hvorfor må de det? Går det ikke an å få barn til å vokse opp uten at de skal bli opptatt av fotball? #bekymret
Først eksploderte veggen på dusjkabinettet på badet nede. Så oppdages en vannlekkasje fra dusjhjørnet på badet i øverste etasje, som setter det ut av drift.
Fin helg.
Minner om historien til en tidligere studiebekjent som opplevde at dusjveggen «eksploderte» med han i dusjen.
Legevakta måtte plukke glass ut av huden hans fra knehasen til skulder. (Nei, ikke der )
Utbygger kunne ikke se at de hadde noe ansvar...
-Jeg har en enebolig med hage til overs på Hareid. Den kan bli din for omtrent det samme som en parkeringsplass går for på Majorstuen, tenker jeg.
Just sayin'
Joa....men da bor man på Hareid. Er vel en grunn til at noen har enebolig med hage "til overs" på Hareid.....
Etter koronaen er ferdig...
Here's how life could change in my city by the year 2030
It might seem odd to you, but it makes perfect sense for us in this city. Everything you considered a product, has now become a service.www.weforum.org
Deilig; da kan disse flyvende teppene fly hit andre forummedlemmers Urwerk- og Akrivia-klokker for noen måneder på min arm. Etterpå et tredje medlems Zeitwerk
Kan virkelig ikke like at Apollo har flyttet avreisedagen til en onsdag.. Reisen må derfor avbestilles. Gjett om barna er skuffet..Vis vedlegg 222949
Siden både påske-, sommer- og høstferien ble Coronakansellert booket vi et BlackFriday-tilbud til høstferien 2021 i dag. Ikke akkurat min favorittferie, men barna på 6 og 8 elsker det jo.. At det ble godt under halv pris gjør jo ikke noe
Kan virkelig ikke like at Apollo har flyttet avreisedagen til en onsdag.. Reisen må derfor avbestilles. Gjett om barna er skuffet..