SantaMonica
Støttemedlem
Synes dette er typisk med mange større selskaper for tiden. Elendig eller ikke-eksisterende kundeservice. Møter endeløse telefonkøer, robotchat som aldri skjønner hva man trenger hjelp til, eller null svar på skriftlige henvendelser. Hadde de enda ført over en promille av markedsføringsbudsjettet til kundeservice! Vanvittig irriterende/frustrerende og hører klart hjemme i «ikke like»-tråden!Nå er det vel opptil flere dager siden FedEx sist ble klaget på, så da tar jeg stafettpinnen.
Ikke bare har de «plutselig» funnet ut at jeg skylder de mer penger enn de har bedt meg om, selv etter å ha mottatt en nullfaktura, de har også tatt seg friheten til å sende det som et inkassovarsel…
Har forsøkt å holde kontakt med dem skriftlig for å ha noe sporbarhet, men etter 14 dager har de ikke klart å svare på e-post engang. Herre fuckings Gud.