Folk som anvender «Axe Body Spray» før flyturer
Selv ikke munnbind hjelper mot den pesten!
Vis vedlegg 269978
Nellikkrydder hjelper. Kjøpes i dagligvarebutikker. Fukt en bomullsdott med litt vann, dypp i nellikkryderet og legg på tannen som er vond.Akutt tannverk fredagskveld, nei det kan jeg ikke like. Lenge til tannlegen åpner på mandag…
Akutt tannverk fredagskveld, nei det kan jeg ikke like. Lenge til tannlegen åpner på mandag…
Hans-Erik Dyvik Husby, også kjent under artistnavnet «Hank von Helvete», er død, 49 år gammel.
My wife and I were flying out to Denmark early one morning a few years back. We were in the cafe. Hank von Helvete came and sat beside us. I phoned our daughter and told her, this is 7 in the morning, she said you're joking. I politely asked him if he could say hi to Nina. They must have had a chat for a good couple of minutes…-Ble oppringt av en kompis nå nettopp, irritert ettersom jeg akkurat hadde sovnet - helt til jeg hørte hva fyren hadde å si.
Jeg savner fyren allerede. Om vi hadde en personlighet 'larger than life' her på berget, så var det Hertis.
Sukk.
Akutt tannverk fredagskveld, nei det kan jeg ikke like. Lenge til tannlegen åpner på mandag…
Rotfylling?
Folk som parkerer på handikap- og familieplasser utenfor butikken, når de åpenbart ikke har behov for det, annet enn ren skjær latskap. Og de som slenger fra seg handlevogna der det passer de selv. Det er det universelle målet på om du er en bra person eller ikke.