$KUNDE: -'Det j***a drittsystemet deres er helt f***e ubrukelig, og man skulle tro dere var ***** og **** og at mødrene deres **** (osv, osv)
Det minner meg om en episode fra skipsmotor overhaling business om en stempelkrone for et større skip, 60 cm diameter (medium størrelse for de største motorene, supertankere eller container carrier). Superintendent fra rederiet var sint:
Superintendent: Chiefen sier at dimensjonene på piston grooves på dette nyoverhalte stempelet er feil.
QC inspektør måler, og jeg drar ut tegninger fra laptop. Joda, feil.
Jeg: Ja dette er feil, denne har blitt reparert med å bruke spesifikasjoner fra søstermodellen av motor som har samme diameter, og det er forskjellig.
Superintendent hisser seg opp.
Jeg: Ikke bare det, men det har blitt brukt en obsolete spesifikasjon for denne feil modellen, det har blitt brukt for gamle tegninger. Det er feil revisjon. Jeg viser ham close up av tekniske tegninger på laptop.
Superintendent er rasende.
Så peker jeg på merket i stempelkrona som sier hvem som overhalte den sist, og sier du får ta deg en tur lenger ned i gata og prate med ******* som har gjort dette.
Superintendent: Oh shit. ****** ****. I am so sorry.