Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Folk som ikke skjønner konseptet "Dokumentasjon".

Skulle kjøre factory acceptance test, eller FAT som det så fint heter. Spørr om dokumentasjon for prosjektet å får til svar at "Nei kunden ville ikke betale for det, så det har vi ikke laget". Javel, det er forsåvidt greit. Men dere lagde vel intern dokumentasjon sånn at jeg vet hva jeg skrur på? "Nei det tenkte vi ikke på"

Greit det. Får jobbe i blinde da! Folk.........
 
  • Wow
Reaksjoner: Pollux
Folk som ikke skjønner konseptet "Dokumentasjon".

Skulle kjøre factory acceptance test, eller FAT som det så fint heter. Spørr om dokumentasjon for prosjektet å får til svar at "Nei kunden ville ikke betale for det, så det har vi ikke laget". Javel, det er forsåvidt greit. Men dere lagde vel intern dokumentasjon sånn at jeg vet hva jeg skrur på? "Nei det tenkte vi ikke på"

Greit det. Får jobbe i blinde da! Folk.........
Da hadde jeg ikke kjørt FAT heller. Er jo ditt navn på erklæringen om noe ryker.
 
  • Liker
Reaksjoner: OddE og natu86
Da hadde jeg ikke kjørt FAT heller. Er jo ditt navn på erklæringen om noe ryker.

Er en annen avdeling i et annet land som kjører prosjektet, så gjorde det ganske klart for de at de får et standard oppsett. Alt utover det får de fikse selv.

"Bare få det opp, alt annet tar vi oss av. Vi installerer det selv og kan fikse resten hvis nødvendig".

Greit det. You do you! Glad jeg ikke er han stakkars ingeniøren som blir sent ut i felt for å sette opp det der.. "Åja, de skulle ha det også ja..."
 
  • Haha
Reaksjoner: Preacher