Offshore på UK-sektor. Guuuud bedre meg! Dette er en dagstur, mind you. Helo ut 0800, tilbake 1800.
- Fyll ut 3 forskjellige excel-dokumenter med samme type info, greit.
- Kurset du har tatt i Norge, som forøvrig er annerkjent av UK, må du ta på nytt her. Fly ned en dag tidligere for et 1,5t kurs, greit.
- Ser du har bekreftelse på bestått kurs i arbeidstillatelse/permit to work, også godkjent av UK? Ta dette online-kurset uansett du. Greit...
- Åh? Skal du ha med deg VERKTØY?! Det var vi ikke klar over, her ta et online-kurs som beskriver hva du kan ha med deg. Greeiiiittt........
- Snakker om verktøy og installasjonsmateriell, vi trenger serie-nr på multimeteret/testerne dine samt vekt på alt utstyr du skal ha med deg. Javell...
- Ja også trenger vi bekreftelse på at du faktisk har bestilt fly og har et hotellrom. Hvordan tror dere at jeg hadde tenkt å komme meg til England, kanskje?
- Btw, siden du skal jobbe på vår plattform så må du registrere deg i vårt permit to work system og ta et nytt online kurs. .... JESUS!
- Før vi glemmer det, vi ser at du har gyldig medical. Men fyll ut dette skjemaet uansett og se denne 5 min lange videoen om medisiner.
- BTW! Venligst send en bekreftelse på at du har lest denne PDFen om Airpods og Apple Max Something headset, for det har du nemlig ikke lov å ta med ut.
Det er altså helt latterlig hvor vanskelig det går ann å gjøre ting. Heldigvis har jeg ferie i over en uke etter dette, sånn at jeg kan drikke whiskyen jeg har planer om å kjøpe på taxfree og forhåpentligvis glemme dette clusterfucket.