Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

28 gr i kontorlandskap er hinsides, hvor kostbart det er ift. 20 eller 21 gr?? I tillegg vanker det nok sykmeldinger pga vondt i hodet og slapphet

Hvor er det disse plagsomme influenserne befinner seg? Eneste jeg har sett, og det på tv, er Emilie voe som løp maraton drita full, det synes jeg var kult. Mulig vi har dårlige infuensere iom de når ikke meg. Realityserier derimot, det plager meg når det er på samtlige kanaler samtidig.

Flott, der minnet du meg på noe jeg ikke liker. Gen z og millennium blir krenket av null og niks
Kan jeg bekrefte, dette krenket meg.
Nå skal jeg slå opp i samtlige kommentarfelt og se på hvordan øvrige generasjoner svarer hverandre uten et hint av å føle seg krenket.

Kun for å bevise noe for meg selv så klart :)

• Liker
Reaksjoner: Bjorn
Sjefen er i pappaperm. Jeg er fungerende daglig leder og har nesten ikke overskudd. Vært på reise 3 uker i Mars, kom hjem i tide til å løpe som en djevel for å få alt gjort. ENDELIG PÅSKE og endelig litt skikkelig fri. Jeg skal for én gangs skyld slå av Outlook-varsler.

...
...
... Vi skal passe hunden til samboerens bestevenn til og med langfredag.

Jeg er glad i hund, men dette er en ordentlig, bitteliten stein i skoen! 👹 Mine påskeplaner besto av badekåpe og iskrem! 👹

Sjefen er i pappaperm. Jeg er fungerende daglig leder og har nesten ikke overskudd. Vært på reise 3 uker i Mars, kom hjem i tide til å løpe som en djevel for å få alt gjort. ENDELIG PÅSKE og endelig litt skikkelig fri. Jeg skal for én gangs skyld slå av Outlook-varsler.

...
...
... Vi skal passe hunden til samboerens bestevenn til og med langfredag.

Jeg er glad i hund, men dette er en ordentlig, bitteliten stein i skoen! 👹 Mine påskeplaner besto av badekåpe og iskrem! 👹
Det hadde blitt for hennes regning.
Heldigvis er vi skjønt omforent om at alt av dyreliv holdes utenfor våre vegger, så slipper sånne situasjoner.

Det er heldigvis bare bittelitt irriterende, stein i skoen. I øyeblikket føltes det som om det var en kanonkule i bærebjelkene av mine planer, men nå har jeg roet meg og synes det går helt fint. Gammel hund som sover hele dagen, trenger bare luftes en gang i blant og mates morgen og kveld. Ikke veldig ulikt meg selv.

• Liker
Reaksjoner: Pollux og Grendel