Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Var i dag i begravelsen til en kamerats far. En fin og verdig seremoni, men jeg kunne ikke unngå å legge merke til den svært varierende holdningen til påkledning. Det var et forferdelig sammensurium av converse, joggesko (!), stramme jeans, chinos, skinnjakker, allværsjakker og HVITE TENNISSOKKER i svarte Oxfords. Nei, det kan jeg ikke like.
 
At flyet mitt er 1,5t forsinket når heg for en gangs skyld beslutter å ta et tidlig fly for ikke å reise bort hele ettermiddagen og kvelden :mad:
 
At akkurat den dagen jeg finner ut jeg skal demontere og sette en enorm seng ned i boden streiker heisen. Resulterte selvfølgelig i at jeg måtte bære monsteret alene ned 4 etasjer.. At naboene fikk en god latter gjorde heller ikke saken bedre…
 
@Lemen - du har skikkelig gode naboer med andre ord? :)

De er for så vidt bare gamle og bitre. Som den eneste under 40 i et bygg hvor snittalderen er "jeg var der når kruttet ble oppfunnet" ser de nok på meg som en potensiell støytrussel, sikkert derfor de håpet jeg skulle knekke ryggen på veien ned trappene (ikke at de kunne hjulpet for mye til med sine rullatorer og elektriske rullestoler) :rolleyes:
 
Redigert av en moderator:
At kommunen ikkje godkjenner søknad om å bygge terrasse med begrunnelser som:
- har ikkje for vane å godkjenne terrasse som er 4m ut frå gavlsvegg
- bebuerane kan få ein innestengd følelse på soverommet, siden det vil bli litt mindre lys

Ingen naboar har kommentert på nabovarsel.
Soverommet har for masse lys som det er, og krava til lys er ivaretatt (fleire vindu på soverommet). I dag har me lystette rullegradiner med lystette gardiner utanpå for å få det mørkt nok.

Tre siders klage + reviderte teikningar der terrassen stikk 3,6m ut frå vegg istadenfor 4m er sendt. No er det berre å smøre seg med tålmod.
 
Nå er det ikke videoen her jeg ikke liker, heller tvert i mot. Videoen er god, budskapet enda bedre.
Er bare så fordømt skammelig at dette forekommer så ofte her på veiene, ser daglig folk som ikke har oppmerksomheten på rett plass når de er bak rattet.

Dersom du leser dette, og vet at du selv trykker på mobilen når du kjører bil; Før eller siden er uhellet ute og da er du heldig om du selv stryker med så du slipper å leve med skyldfølelsen de folka i denne videoen har. For ikke å snakke om tapet til de familiene som så unødvendig mister noen de er glad i.

[video=youtube_share;_BqFkRwdFZ0]http://youtu.be/_BqFkRwdFZ0[/video]

Mistet en nær venn for 2 år siden etter at bilen hans suste inn i en trailer, tekstmeldingen ble aldri skrevet ferdig.
Så om du ikke tror dette kan ramme på ett eller annet vis tar du veldig feil.
 
At stempet i kalippern knuser når jeg skal bytte skiver og klosser for å piske bilen rundt Vålerbanen i helga :( Blir ikke like gøy med lat 1,3 diesel som jeg har fått låne.
 
Når man går inn i fult OCD-modus og refresher sporingssiden så alt for ofte, selv om man egentlig vet at pakken ikke kommer før på mandag... Dette kan umulig føre med seg noe godt :rolleyes:

Og der kom oppdateringen: "Sendingen er innlevert etter fristen, og vil bli sendt neste virkedag"

Det var rart, pakken ble jo levert i 9 tiden... Noen på kundeservicen til posten skal utvilsomt få en telefon med innhold ikke egnet for små barn, religiøse eller de politisk korrekte...
 
Redigert:
Kan ikke like at sidemannen på bussen blir sittende når flere dobbeltseter foran har blitt ledige.