Kan ikke like at sidemannen på bussen blir sittende når flere dobbeltseter foran har blitt ledige.
Klarer ikke å like Fun Light sin "årets sommersmak".
Jeg kunne sverge på at jeg drikker plast, men flasken sier vannmelon?!
Post i butikk!
Jeg og dama har ett "matkort" fra skandiabanken. For å få dette krever det en sånn en PUM utlevering. Jeg har nå møtt opp 3 eller 4 ganger(husker ikke lengre) med pass pga de ikke klarer å gjøre dette rett! helt utrolig!
Ehm, flytte deg til et av dobbeltsetene?
Jeg kan ikke fordra når folk sender deg en PM og ikke signerer med fullt navn. Spesielt når det gjelder K/S!
Det er da vanlig høflighet å presentere seg på samme måte som når du ringer til noen du ikke kjenner. Bare fordi det er et nettforum så skal det liksom være så anonymt? Blir rett og slett forbannet av sånt, jeg synes faktisk det er frekt.
-C
Jeg kan ikke fordra når folk sender deg en PM og ikke signerer med fullt navn. Spesielt når det gjelder K/S!
Det er da vanlig høflighet å presentere seg på samme måte som når du ringer til noen du ikke kjenner. Bare fordi det er et nettforum så skal det liksom være så anonymt? Blir rett og slett forbannet av sånt, jeg synes faktisk det er frekt.
-C
@Golfballen takk for tipset, men den forrige kostet fire hundre spenn uten at det hadde synlig effekt (jeg hadde også en teori om at denne - denne må jeg da kunne klare å passe på). Synes egentlig ikke en paraply bør koste mer enn det
Forsåvidt enig. Skal dog sies at jeg har ekstremt lyst på denne med Fox Head!
iOS7
Her har Apple tatt ett skritt i feil retning!