Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Lite temaskifte. Trening på dager med null motivasjon. Det liker jeg IKKE. :mad:

Redigert:
En kompis drev en Peppes restaurant litt ovenfor Carl Berner og de kranglet med en annen Peppes restaurant nedenfor om hvem som skulle ha området som måtte gjennom Carl Berner - nettopp fordi det alltid er kaos og de tapte penger om de fikk et område som førte til at de måtte bruke krysset.

Var dette nå nedlagte Konghelle?

PerØ; du gjør en strålende jobb i veietaten;)

Liker ikke at.... Glem det... Litt full så jeg liker alt!!

Folk som drar på byen bare for å lage kvalm. Blir deilig å komme hjem, hvor man slipper å få en på trynet fordi man dulter borti en kar. Maken til møkkafolk skal man lete lenge etter...

Folk som drar på byen bare for å lage kvalm. Blir deilig å komme hjem, hvor man slipper å få en på trynet fordi man dulter borti en kar. Maken til møkkafolk skal man lete lenge etter...

Skikkelig neandertaleradferd dette. Hvilken by skjedde dette i?

Apropos veivesen: Jeg liker svært dårlig den ukritiske bruken av veisalt! Livsfarlig på motorveiene, når spylertanken går tom, og det gjør den etter halvannen kilometer!

...skjer ikke det i alle byer? Her i Stavanger er det fullstendig for j***** i helgene, så jeg holder meg laaaaangt unna!!

Haha, ja. Minner meg om dokumentaren som gikk på NRK for en tid tilbake hvor de filmet begivenhetene natt til søndag i Stavanger sentrum. Snakk om dyreliv, de burde fått David Attenborough til å kommentere. Fint med en påminnelse på hvorfor man holder seg unna.

Redigert:
-Ølstinkende dress etter gårsdagens julebord, og det var ikke min feil engang...

-Fjerning av en visdomstann imorgen tidlig...

To ting jeg ikke helt liker, den ene fordi jeg nå må ha dressen på rens før julaften og den andre fordi jeg tror det kommer til å gjøre vondt...

-Ølstinkende dress etter gårsdagens julebord, og det var ikke min feil engang...

-Fjerning av en visdomstann imorgen tidlig...

To ting jeg ikke helt liker, den ene fordi jeg nå må ha dressen på rens før julaften og den andre fordi jeg tror det kommer til å gjøre vondt...
Slenger meg på der, jeg skal til pers på tirsdag. Satser på at han bare opererer ut begge, så er jeg iallefall ferdig med nedre kjeve. Satser på å behøves herfra til hel****e for så å få en resept på moropiller i lanken.