Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At en pakke bruker to dager fra statene til Gardermoen, nå har det gått ytterligere 5 dager og den har enda ikke kommet på døren her i Bergen. Skal aldri bruke UPS igjen så lenge de samarbeider med bring!

Dette kjenner jeg meg så alt for godt igjen i! Har utbrodert mine frustrasjoner i egen utpakkings-tråd, men da med FedEx som synder!
BTW: Er du en slektning? Jeg heter også Lien- skvetter hver gang jeg ser nicket ditt...
 
BTW: Er du en slektning? Jeg heter også Lien- skvetter hver gang jeg ser nicket ditt...

Ikke så vidt jeg vet, men det skal sies at det nok finnes store deler av litt fjernere slektinger som jeg har dårlig kontroll på. Familien min er iallefall bergensere iallefall fire genererasjoner bakover inkludert meg.
 
Ikke så vidt jeg vet, men det skal sies at det nok finnes store deler av litt fjernere slektinger som jeg har dårlig kontroll på. Familien min er iallefall bergensere iallefall fire genererasjoner bakover inkludert meg.

Min gren kommer opprinnelig fra Drammen. Lien er ikke et helt uvanlig navn da- måtte bare spørre :)
 
Når jeg henter bilen på verksted, betaler 13k for utbedringer i forstillingen, og på vei hjem finner den samme "klonk" fra forstillingen, pluss at blinklyset går bananas OG at lyset i hjulbrønner og bagasjerom ikke virker lenger.....
 
Når noen stjeler (pynte)lykta som står rett uten for inngangsdøra di... Hvem i all verden gjør noe slikt?!
 
Når noen stjeler (pynte)lykta som står rett uten for inngangsdøra di... Hvem i all verden gjør noe slikt?!

Jeg ble frastjålet et par gamle Adidas Superstars utenfor døra mi en natt for noen år siden på Majorstuen.
 
Kan ikke like at jeg tjener ræva om dagen, og ikke har råd til Heuer Bund, Omega Railmaster og mye annet snacks :(

Kan ikke like at folk tror det er normalt at flybilletten koster 199,-

Kan ikke like at et 24km langt strekk av E18 skal få bomstasjoner som til sammen vil koste over 80kr. Galskap fra ende til annen!
 
Når jeg skal være snill å kjøre kompisen mine sine amerikanske venninner på Lady Gaga konsert:confused:
Når jeg har kjørt hjem igjen, viser deg seg at de er for fulle til å komme inn:rolleyes:
På veien hjem spyr hun ene ut gjennom vinduet på bilen og over hele siden på bilen :mad:
Har nå brukt 30 minutter på Statoil og vasket hele bilen!
 
Redigert:
Ny ting jeg ikke liker: at jeg ikke får tak i Jack Links beef jerky til fornuftige priser. 29kr for 25g? 80kr for litt større pose når jeg først finner den noe jeg aldri gjør lenger ?

Man får jo disse i gigantiske partypacks borte i statene.... til en slikk og en ingenting. Nesten så jeg vurderer å gråmarkedsimportere beef jerky....

Ikke råbillig, men 180 kr rett hjem i postkassen på 9 dager.

E8CDF25C-BA6B-44DA-9701-8EC8F6947557-4175-0000019638BE0B5C.jpg


Fra Jack Links 16 oz Teriyaki Beef Jerky The Pounder Most Popular Jerky Get Fast | eBay
Kjempe hyggelig kundeservice. Frakten til Norge er på 16 usd. Du får shipping quote etter at du har trykket "kjøp".

Lykke til!