Surfer på finn, finner en bil jeg eide for to år siden og til min store overraskelse bruker jaggu meg mine bilder. Tenker screw it, men er det egentlig innafor? Tenker ikke opphavsrett, men bilen er vitterligen to år eldre enn hva bildene viser?
Surfer på finn, finner en bil jeg eide for to år siden og til min store overraskelse bruker jaggu meg mine bilder. Tenker screw it, men er det egentlig innafor? Tenker ikke opphavsrett, men bilen er vitterligen to år eldre enn hva bildene viser?
Hehe... Etter 2 år er det dags for nye bilder.
Kan ikke like masteroppgave akkurat nå, og jeg er helt i startgropa, herregud jeg har et tungt år foran meg.
Examen philosophicum. Hadde de i det minste klart å vinkle det inn mot noe faglig relevant for studiet jeg går hadde det ikke vært så alt for ille, men den gang ei.
@Lemen Ja, jeg kan absolutt se en viss verdi ved det å reflektere rundt de større spørsmål i livet, og jeg kjenner flere som studerer ved andre universiteter rundt i landet som har hatt en forholdsvis bra opplevelse i møte med ExPhil. Men når man har en foreleser som (ut fra ytringer) tilsynelatende tror på den skjulte statsmakt som kontrollerer samfunnet og media ("propagandamaskineriet"), blir man litt mettet.