Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Ta av klokke for å vaske dass(toalett), sjelden uret er av arm. Uvant, og med dassvask i tilegg... Nei, det kan jeg ikke like.....
 
Var innom Protid på Strømmen tidligere i dag for å ta av 2 lenker på en Longines lenke. Kom hjem, monterte lenka på uret. Tror du den passet?? Neida. Tok av 1 lenke for mye. Da blir det ny tur til Protid igjen...
 
Liker ikke at jeg setter meg selv i samme forbanna posisjonen hvert år; handler ikke før 18.392 andre har samme planene - på samme kjøpesenter.

AngryCensor01.gif
 
Redigert:
Hvert år tenker jeg: Neste år skal jeg handle julegavene i september og skrive julekort i oktober....
Vel, for noen år siden kjøpte jeg julegaver gjennom hele året. Det gikk faktisk forbløffende bra. Du måtte bare tenke på det. Og ikke minst; gjøre det!

:cool:
 
Liker ikke at jeg setter meg selv i samme forbanna posisjonen hvert år; handler ikke før 18.392 andre har samme planene - på samme kjøpesenter.

AngryCensor01.gif

Hvert år tenker jeg: Neste år skal jeg handle julegavene i september og skrive julekort i oktober....
Vel, for noen år siden kjøpte jeg julegaver gjennom hele året. Det gikk faktisk forbløffende bra. Du måtte bare tenke på det. Og ikke minst; gjøre det!

:cool:

Kan melde om at det er flere som gleder seg til dagens handel!

...Eeeehem..... hørt om NETTHANDEL!
Med levering til firmaadressen, vi går da ikke på kjøpesenteret i 2014?;)
 
...Eeeehem..... hørt om NETTHANDEL!
Med levering til firmaadressen, vi går da ikke på kjøpesenteret i 2014?;)

Netthandel to dager før jul = garantert ingen pakker før utpå nyåret. ;) Hadde jeg klart å motivere meg til handel litt lenger før jul - så hadde det ikke vært noe problem - hverken med netthandel eller forsåvidt kjøpesenter.

Hilsen en som nettopp har kommet hjem etter siste innspurt i handlingen og som er fornøyd med å endelig slippe å fly rundt på selve julaften. Dét var en forbedring fra i fjor med 1 dag. Har jeg denne fremdriften, så kan jeg handle på nettet med god samvittighet i 2023 og få pakkene levert før julaften. :mrgreen:
 
Mannesjuken har fullstendig slått meg ut nå, så dette blir vel en noe annerledes julefeiring. Paracet, nesespray og halstabletter til julemiddagen blir nok hyggelig!
 
Travel Julaften

Det ble en så travel julaften at jeg ikke fikk tid eller mulighet til å sniktitte inn på TS!

Huff.... ikke bra....

8-D
 
Mannesjuken har fullstendig slått meg ut nå, så dette blir vel en noe annerledes julefeiring. Paracet, nesespray og halstabletter til julemiddagen blir nok hyggelig!

Ser din sykdom og høyner med 5x.

Fikk påvist prolaps i nakken en uke siden. Vanvittige strålesmerter ut ene armen. Går over av seg selv bla bla. Og så kom manflu 2 dager siden. Når jeg hoster river det i brystet, dunker i hodet og stråler som faen i armen. Jeg blir kvalm av å spise favorittmaten min og sover knapt om nettene.

Men heldigvis begynner både nakke/strålingen og manfluen å gi seg. Når jeg er bra igjen skal jeg dundre barna inn til svigers og ta med kjerringa ut på en helaften og ta igjen alt jeg har gått glipp av de siste 5 årene -ehem siste 2 uker, men føles som 5 år...
 
Manflu siden første juledag, bare nå kona kommer seg avgårde på tur med danskebåten med en venninne i ettermiddag, så jeg får leiligheten alene. Blir godt å slappe av i sofaen med pad'en,tv og en liten konjakk utpå kvelden.
 
Kan ikke like at jeg nå sitter på flyplassen på tur til jobb - Etter ett år med ekstremt mye jobb hadde jeg håpet på å få feire litt mer av julen hjemme med kjente og kjære.
 
Forsinket fly og at Norwegian har ødelagt min koffert for tredje gang i år. Sist kjøpte jeg en Samsonite med 25 års garanti, men jaggu knuste de den også.