Oddemann
Støttemedlem
Treningssenter jævelskap.
Betaler neimen ikke 400kr i adniministrasjonsgebyr, eller lar meg lures til ditt og datt.
Finnes det ikke ett eneste sted man enkelt og greit betaler for hver påstartede måned og thats it?
Oooooooooooog, der ble sykkelen min stjålet... ønsker vedkommende alt vondt i det nye året!
Prøv skogen!Treningssenter jævelskap.
Betaler neimen ikke 400kr i adniministrasjonsgebyr, eller lar meg lures til ditt og datt.
Finnes det ikke ett eneste sted man enkelt og greit betaler for hver påstartede måned og thats it?
Prøv skogen!
Joggeskoene virker også!
Ta litt, bare litt, mer kaffe til frokosten, så får du litt, bare litt, dårligere tid til bussen om morgenen. Da må du løpe og det er gratis!
Og det beste; aldri ta heisen! Bruk trappen. Hver måned kan du overføre penger til klokkekontoen med god samvittighet!
(Jeg prøver dette!)
Løste problemet med at sykkelen ble stjælt! @petterhg, nå må jeg jo gå til skolen i dette været vestledningene later som de har akseptert som "Vinter"....
At det på visse høyskoler virker som det er svært mye lettere å få gode karakterer enn på universitet.
Når noen leser og jobber vesentlig mindre enn en selv, og likevel får bedre resultater blir man jo frustert