Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Memo to self:
Husk å trekke opp Speedmasteren slik at du står opp en time før og ikke en time etter du skulle vært på jobb.
 
Treningssenter jævelskap.

Betaler neimen ikke 400kr i adniministrasjonsgebyr, eller lar meg lures til ditt og datt.

Finnes det ikke ett eneste sted man enkelt og greit betaler for hver påstartede måned og thats it?
 
At man kan bruke så forbanna laaaang tid på jobb i dag bare pga litt hvitt dryss fra himmelen. Kaos uten like mellom Romerike og Oslo i dag tidlig
 
Treningssenter jævelskap.

Betaler neimen ikke 400kr i adniministrasjonsgebyr, eller lar meg lures til ditt og datt.

Finnes det ikke ett eneste sted man enkelt og greit betaler for hver påstartede måned og thats it?

Uten at jeg har benyttet dem selv (ennå): Sjekk ut Evo. 349 per måned, ingen binding. Et par hundre kroner i oppstartsgebyr men jeg synes vel at det må være innenfor det akseptable.
 
Treningssenter jævelskap.

Betaler neimen ikke 400kr i adniministrasjonsgebyr, eller lar meg lures til ditt og datt.

Finnes det ikke ett eneste sted man enkelt og greit betaler for hver påstartede måned og thats it?
Prøv skogen!
Joggeskoene virker også!
Ta litt, bare litt, mer kaffe til frokosten, så får du litt, bare litt, dårligere tid til bussen om morgenen. Da må du løpe og det er gratis!
Og det beste; aldri ta heisen! Bruk trappen. Hver måned kan du overføre penger til klokkekontoen med god samvittighet!

(Jeg prøver dette!)

:cool:
 
Prøv skogen!
Joggeskoene virker også!
Ta litt, bare litt, mer kaffe til frokosten, så får du litt, bare litt, dårligere tid til bussen om morgenen. Da må du løpe og det er gratis!
Og det beste; aldri ta heisen! Bruk trappen. Hver måned kan du overføre penger til klokkekontoen med god samvittighet!

(Jeg prøver dette!)

:cool:

Løste problemet med at sykkelen ble stjælt! @petterhg, nå må jeg jo gå til skolen i dette været vestledningene later som de har akseptert som "Vinter"....
 
Redigert av en moderator:
Opplever at diskusjonen om prisøkning på Rolex får meg til å vurdere ur utifra 'profitt' og andre ur en det som er på den langsiktige planen. :(
 
At samtlige av hyttens 3 båter ble greit skadet under Nina, i tillegg til at naustet nå har en ny og uventet åpen løsning i begge ender. Herlig altså.
 
At det på visse høyskoler virker som det er svært mye lettere å få gode karakterer enn på universitet.
Når noen leser og jobber vesentlig mindre enn en selv, og likevel får bedre resultater blir man jo frustert :mad:
 
Løste problemet med at sykkelen ble stjælt! @petterhg, nå må jeg jo gå til skolen i dette været vestledningene later som de har akseptert som "Vinter"....

Kan trøste deg med at vinteren er avlyst på Østlandet..

Hilsen vestlending som flyttet til Østlandet for å få stabil fin vinter:mad:
 
Redigert av en moderator:
At det på visse høyskoler virker som det er svært mye lettere å få gode karakterer enn på universitet.
Når noen leser og jobber vesentlig mindre enn en selv, og likevel får bedre resultater blir man jo frustert :mad:

Slapp av - det er iferd med å bli sånn her i landet som det har vært i mange andre land lenge: Når du sier hva slags utdannelse du har, skjønner folk at de må spørre om hvor du har den fra før de kan bedømme hva det betyr :)
 
At ein igjen går på ein smell og kjøper kvanitetsklokker foran kvalitet.

Når skal ein klare å vente til pengepungen er stor nok til det ein virkelig vil ha...

Hmmfrr...