Cheapestnatostraps kundeservice: Merkelig/irriterende opplevelse
Bestilte et par 20mm remmer til en hundrelapp hver. Da de kom frem virker det helt fine, men den ene etterlot ca. 1 mm tomrom på hver side av remmen da jeg testet på suben, så det var tydelig at de hadde sendt meg en 18mm.
Sendte en e-post på onsdag der jeg informerte om at de hadde sendt meg feil størrelse og at dette ikke var noe problem da jeg tenkte bestille flere remmer, så greit om jeg kunne få en rabattkode tilsvarende verdien. Fikk rask svar med spørsmål om jeg kunne sende et bilde. Sendte bilde av suben med remmen, som tydelig er for smal.
Fikk da svar om at jeg måtte sende et bilde med remmen og en linjal, slik at de kunne se den var 18mm. Fant omsider en linjal og sendte et nytt bilde.
På torsdag fikk jeg en noe overraskende e-post om at bildet ikke var bra nok, og at jeg måtte sende et nytt slik at de kunne bekrefte at remmen var 18mm. Ble rimelig forbauset, og tenkte at jeg orker faktisk ikke mase mer om å få tilbake til 9 dollar. Svarte derfor at jeg føler de mistenker meg for å forsøke å lure de for i underkant av 100 kroner (alternativt forsøker å "slite ut" kunden for å slippe retur), og at jeg heller bestiller korrekt størrelse fra en konkurrent. Så får de nyte sine 9 dollar.
Fikk svar i dag morges om at dette er deres policy, og at ingen andre kunder har problemer med å følge denne, så så lenge jeg nekter å følge deres policy får de ikke gjort noe..
Beklager langt innlegg, måtte bare få ut litt frustrasjon over det som egentlig burde være en ikke-sak. Enig i at dette er rimelig absurd, eller er det jeg som er vanskelig?