Blodstrupmoen
Støttemedlem
Bare så synd at glimtet i øyet ikke vises så godt når man skriver, så her sitter pisken løst...
En regel kan være at brukes ordet her inne på TS er det alltid med glimt i øyet.
Bare så synd at glimtet i øyet ikke vises så godt når man skriver, så her sitter pisken løst...
Hmmm, skeptisk...En regel kan være at brukes ordet her inne på TS er det alltid med glimt i øyet.
Hmmm, skeptisk...
Om det ikke skal fortjene pisk mener jeg at ironien bør synliggjøres på et eller annet vis, f.eks. vha. hashtag, kursiv, hermetegn e.l.
Jeg så et innlegg der det ble brukt #invistor, og da er det godt forståelig og godt innafor.
Det bør ikke være en brannfakkel at vi sannsynligvis har vår andel løkruller som bruker skrivemåten i fullt alvor også her inne, eller tror vi på at vi bare er sååå mye bedre enn bermen ?
Det er ikke kjekt. Fikk meg en korsbåndskade for rundt 10 år siden. Den kjennes fortsatt.Solid trøkk i kneet, som trolig er rift i leddbånd. Stas!
Det er ikke kjekt. Fikk meg en korsbåndskade for rundt 10 år siden. Den kjennes fortsatt.
Jeg er virkelig ikke klar for all denne isen.
Idag var det hunden som gikk tur med meg. Heldigvis er han sta som f - så brukte han for å dra meg opp noen bakkerVi er flere… Jeg hadde akkurat gått en tur med hunden med brodder. Holdt meg så vidt på beina. Etter endt tur, tok jeg av broddene og skulle sette meg i bilen. Da skled jeg som f*en og banka halebein, rygg og er skakkjørt kne sønder og sammen. Hosj!
Verdt detEn dårlig kombo for min del
Blir minimum 30kr mila, og 40kr mila med litt godt over snittet turbotrykk.
Vis vedlegg 276823Vis vedlegg 276824
En dårlig kombo for min del
Vis vedlegg 276823Vis vedlegg 276824
If Big Brother sees this I'm sure I'll get sent to one of Boris Johnson's garden parties.
-Ah, I thought those were, uhm, work events?
of course they are work events. I guess they will handle @sunshine 's ticket!
cheers!
En dårlig kombo for min del
Vis vedlegg 276824