speedieThomas
Støttemedlem
Måtte han sparke borti bordbein med lilletåa hver dag så lenge han lever.Putin.
Skjermen som er knust gitt. Men hørtes ut som de hadde ekstra liggende som jeg kan bytte direkte til, så heldig der!Huff!
Har du smekket igjen lokket med noe liggende på tastaturet?
Hvis skjermen ikke er skadet så regner jeg med at det bare er en kabel som må byttes.
Selv om det værste er at du blir uten PC noen dager mens den er på vei til verksted...
8- (
Ai! Havnet Submarineren i klem?Fikk en splitter ny X1 for 4 mnd. siden… håper lokal IT har en ekstra liggende.
Hahaha!Ai! Havnet Submarineren i klem?
Offentlige navngitte trusler, på ett av verdens mest besøkte nettsider, kan straffes hardt - selv for en kriger som Tom.Hadde jeg vært så heldig at jeg kunne kommet til en mulighet med min sniperrifle skulle jeg ha benyttet den for å gi Putin ett perfekt treff i mellom øynene med en cal .308 168 grains boattail bullit.
Å skrive noe sånt er vel den perfekte oppskrift på "ikke være skikket til å eie skytevåpen" som loven så pent sier.Hadde jeg vært så heldig at jeg kunne kommet til en mulighet med min sniperrifle skulle jeg ha benyttet den for å gi Putin ett perfekt treff i mellom øynene med en cal .308 168 grains boattail bullit.
Å skrive noe sånt er vel den perfekte oppskrift på "ikke være skikket til å eie skytevåpen" som loven så pent sier.
Dessuten tror jeg du må lengre ut på landet for å påstå at .308 er et brukbart kaliber i en "sniper"-rifle.
Han trenger nok ikke dra så langt ut på den afghanske landsbygda.....Å skrive noe sånt er vel den perfekte oppskrift på "ikke være skikket til å eie skytevåpen" som loven så pent sier.
Dessuten tror jeg du må lengre ut på landet for å påstå at .308 er et brukbart kaliber i en "sniper"-rifle.
.308 er vel et ganske vanlig sniper kaliber?Forøvrig helt enig i at det opprinnelige innlegget godt kunne vært droppet.Å skrive noe sånt er vel den perfekte oppskrift på "ikke være skikket til å eie skytevåpen" som loven så pent sier.
Uten å dra denne tråden for langt er jeg delevis enig. Men på lang avstand, og med kun 1 skuddsjanse er .308 langt ifra optimalt. Fint på elg på 200m med tofot og klikktårn, ikke så fint til "andre oppgaver" på 400-1000m hvor man har 1 skudd..308 er vel et ganske vanlig sniper kaliber?Forøvrig helt enig i at det opprinnelige innlegget godt kunne vært droppet.
Synes du det er over grensen at noen synes det er innafor å ytre at en hensynsløs massemorder fortjener sin egen medisin?Uten å dra denne tråden for langt er jeg delevis enig. Men på lang avstand, og med kun 1 skuddsjanse er .308 langt ifra optimalt. Fint på elg på 200m med tofot og klikktårn, ikke så fint til "andre oppgaver" på 400-1000m hvor man har 1 skudd.
Vi får holde oss til jakt av de jaktbare arter, hvanåenn det er i folks hode her inne.
Synes du det er over grensen at noen synes det er innafor å ytre at en hensynsløs massemorder fortjener sin egen medisin?
For de som kjenner litt til @Tom Henriksen og vet at hans avatar er reel. Tillegger nok han å vite akkurat hva han snakker om herDessuten tror jeg du må lengre ut på landet for å påstå at .308 er et brukbart kaliber i en "sniper"-rifle.