MSM Ekkokammer.Facebook / meta. Eg er omtrent en barnehagegruppe/fritidsgruppe(r) unna å skille veg med den.
Tror jeg er på tiende eller ellevte året uten FB. Ikke savnet det en dag siden. Bare å skille lag.Facebook / meta. Eg er omtrent en barnehagegruppe/fritidsgruppe(r) unna å skille veg med den.
Tror jeg er på tiende eller ellevte året uten FB. Ikke savnet det en dag siden. Bare å skille lag.
Har ikke FB, Instagram eller X/Twitter. Ikke Tiktok heller for den del.Ja . Men så var det alt som involverer avkommet då som skal planlegges etc etc over Facebook. Eg pleier berre å logge ut noken dager i slengen .
Forøvrig kan vi føre Instagram på listen også . Det og er langt over the top
Tror jeg er på tiende eller ellevte året uten FB. Ikke savnet det en dag siden. Bare å skille lag.
Samme her.gått noen år nå.null savnTror jeg er på tiende eller ellevte året uten FB. Ikke savnet det en dag siden. Bare å skille lag.
En får ikke sympati for et negativt syn på overvåkingsboka, når hele saueflokken på foreldremøtet eller blant foreldre på fotballaget bretter ut livet sitt i all offentlighet. Folk generelt er svært ukritiske til å legge igjen digitale spor. Heldigvis har jeg med noen meningsfeller blitt respektert for våre sære holdninger, er litt stolt av å aldri hatt fb konto.
Håper og tror det blir en holdningsendring når meta får bruke persondata med velsignelse. Tenker flere vil plages når det viser så opplagt hvor omfattende, og hvor mye butikk det er i overvåking
Spørs om dette ikke egentlig skulle vært nettoført, og at omsetningen således er oppblåst så til de grader. Vi får se hva ny revisor mener til neste år.Når aviser velger å skrive om omsetningen og ikke nevner noe om inntekten.
Vis vedlegg 352920