GrimReaper
Støttemedlem
Et rungende ja!Er folk verre en hunder?
Og allikevel velger jeg fruen over hund 10 av 10 ganger.Hunder blir som eieren. Er eieren ubrukelig blir hunden likeså. Tar man seg tid til å dressene hunden får man en venn til den dør.
Prøv å steng kjerringa inni bagasjerommet på en bil et par timer og se hvordan hun reagerer når du åpner. Også gjør du det samme med hunden. Den er like glad og fornøyd
Det er i korte trekk poenget med hund, den alltid der for deg - uansett.
Vært heldig med kona du daOg allikevel velger jeg fruen over hund 10 av 10 ganger.
Såklart, lykkelig gift på 14.året. Ikke du?Vært heldig med kona du da
20år her. Savner bikkja iblantSåklart, lykkelig gift på 14.året. Ikke du?
Ikke for å dra det tilbake til hundehat-Folk er det værste jeg vet. Og spesielt de som kaster søppel ut av bilvinduet. Våren avslører vinterens synder.
Duften av vårIkke for å dra det tilbake til hundehat-
Joda, er dit jeg skal.
Våren avslører også hauer av hundeskit som har ligget og godgjort seg over hele vinteren. Spesielt irriterende når man bare prøver nyte den første vår-solen mot pannen, men må istedenfor kikke ned på minefeltet av hundeskit.
Ikke for å dra det tilbake til hundehat-
Joda, er dit jeg skal.
Våren avslører også hauer av hundeskit som har ligget og godgjort seg over hele vinteren. Spesielt irriterende når man bare prøver nyte den første vår-solen mot pannen, men må istedenfor kikke ned på minefeltet av hundeskit.
Jeg vil si at hundene speiler eierne sine.Dette er ett eierproblem, ikke ett hundeproblem
Roten til alt ondt/dumt/vondt i verden er folk!
Et meget godt poeng. Og hundene speiler eieren, akkurat som ungene speiler foreldrene.Jeg vil si at hundene speiler eierne sine.
Hvordan kan ting gå bra med hundene, når noen mennesker kan ikke en gang oppdra eget barn på en forsvarlig måte?
…tror jeg ble speilvendtEt meget godt poeng. Og hundene speiler eieren, akkurat som ungene speiler foreldrene.