Nissen kom tidlig i år

Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
Jaggu kom det sannelig en pakke i posten i dag også. Om dette ikke er en feilsending blir det kanskje en ørliten unboxing når pakken er hentet. Vi får se hva som er inni den...

Takk skal du fanker'n meg ha, du som la ut denne akkkurat når klokkekontoen var tom. Det blir sannsynligvis risengrynsgrøt og tenners gnissel hos The Minutemans på julaften...

Alle disse nisseaktivitetene dere bedriver opp i dalom;)

ValdresportenElg.jpg

Julenissenogalven.jpg

Hvis nissefar er samme som i fjor hos dere er det tydelig at du er fornøyd med egen innsats i året som har gått:)

Nå tar det helt av her :D
[video=youtube;1orMXD_Ijbs]https://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs[/video]

Dette kom ubeleilig, klokkekontoen var bunnskrapt og enda skal det inn en som unboxes på Bergens-gtg. Men fanker'n au, denne klokka har jeg siklet på i bortimot et helt år og da det kom en PM fra Anders måtte jeg finne en løsning. Med litt god hjelp av Mogens gikk det i boks, bokstavelig talt. Takk skal dere fanker'n meg ha, begge to.

SMP med sverdvisere er en av de vakreste klokker som finnes IMHO. Min 2254.50 har gitt meg mer enn glede enn alle mine andre klokker tilsammen. Jeg får moderere det litt - den har gitt meg mest glede pr krone, så langt. Hadde den hatt applied logo ville den vært tilnærmet perfekt. Perfekt hadde den vært om den ble levert med helsort, blank skive i tillegg.

Ikke så dum denne her heller. Applied logo er helt rått IRL. Hvitt gull bezel er litt uvant, men jeg tror det blir perfekt til sommeren.

Nok tullprat. Her kommer kveldens, og ukens (jeg lover) unboxing fra Valdres.

008-11.jpg

014-9.jpg

015-11.jpg

Av en eller annen grunn får jeg ikke lastet opp WS'et. Photobucket har blitt helt håpløst etter oppgraderingen. Skal finne meg et annet bildelagringsprogram innen neste unboxing.

Gratulerer! Samlingen din er jo blitt manisk sykt kul på veldig kort tid! Romjulsunboksing også sier du... herre min hatt... Driver du å skjuler verdier før nyåret for å slippe formuebeskatning nå eller :) :)

Grattis!
En typisk clean, lean and mean OMEGA. Denne duger til det meste - et ur å nyte.

Flotte bilder - kjør på med mer!:)