Nissen kom tidlig i år

Mmmmm... Applied logo og markers...

Grattis MM! Gøy at denne gikk til sonens største misjonær for Omega med sverdvisere...

Tror jammen jeg skal bruke min egen i morgen...

IMG_3002.jpg

Gratulerer med fantastisk flott og gjennomført Omega, deilig fargekombinasjon med hvitt gull-bezel.

Pokker ta, Minuteman, snakk om å ha en digg uke!! Grattis med frekk Omega, siklet på denne selv men fikk ikke ut fingeren :)

Med fare for å gjenta meg selv . gratulerer med en utrolig flott klokke, Minuteman :cool:
Litt av en samling du sitter på nå...AP RO, Sub No date, IWC AT, 2*Seamastere+++...get out of here, for en samling:D

Gratulerer med flott Omega. Seamaster med sverdvisere er finere enn skeleton etter min smak.

Det har vært ei skikkelig turbo-uke Minuteman, hva ønsker du deg til jul etter ei slik utladning??? ;)

Takk for alle hyggelige ord og gratulasjoner. Det er ikke meningen å kuppe unboxingsforumet, men tilfeldigheter og medfødt galskap får ta skylden.

.... da må du kanskje forte deg :)

Grattis!! Denne er superflott, glad den gikk til en sverdvisernerd ;)
SMP med sverdvisere var forelskelse ved første blikk.
Skylder sonen å nevne at det i denne travle uken også har forsvunnet en med sverdvisere:( SMP chrono måtte realiseres for å realisere;)

Gratulerer! Samlingen din er jo blitt manisk sykt kul på veldig kort tid! Romjulsunboksing også sier du... herre min hatt... Driver du å skjuler verdier før nyåret for å slippe formuebeskatning nå eller :) :)
Målet er en utpakking av en lenge ønsket allrounder.
Formuen er fortsatt i minus, men nå har jeg jaggu fått skatteetaten på nakken, igjen. Og som kjent er det intet å hente hos den som intet har:)
Grattis!
En typisk clean, lean and mean OMEGA. Denne duger til det meste - et ur å nyte.

Flotte bilder - kjør på med mer!:)
Clean, lean and mean - det skal jeg huske.
Fotografering og meg er en lite vellykket kombo. Skjønner ikke blenderåpning og lukkertid og må derfor i all hovedsak fotografere i automodus - noe som sjelden gir gode klokkebilder.
Ingen årsak, takk selv :cool:

Gratulerer med nytt ur, og takk for hyggelig handel!
Selv takk. Kjøper gjerne bruktbil av en mann som deg:)
Mmmmm... Applied logo og markers...

Grattis MM! Gøy at denne gikk til sonens største misjonær for Omega med sverdvisere...

Tror jammen jeg skal bruke min egen i morgen...

IMG_3002.jpg
Nettopp, applied markers gjør virkelig susen. Du klarer også å fange dette på bilder. Nydelig. I morgen kan du poste et pent bilde av din under Dagens klokke - og så skriver du hilsen boenna og minuteman.
Pokker ta, Minuteman, snakk om å ha en digg uke!! Grattis med frekk Omega, siklet på denne selv men fikk ikke ut fingeren :)
Skal du slå meg når jeg er i slaget må du nok trekke raskere enn din egen skygge;)
Med fare for å gjenta meg selv . gratulerer med en utrolig flott klokke, Minuteman :cool:
Litt av en samling du sitter på nå...AP RO, Sub No date, IWC AT, 2*Seamastere+++...get out of here, for en samling:D
Takk-takk. Jeg begynner å bli rimelig fornøyd selv nå, men når du ramser opp slik som du gjør her så ser jeg at dette grenser til galskap - som kjerringa sier. Fikk også inn en PAM372 for noen uker siden - den må du ikke glemme:cool:
Gratulerer med flott Omega. Seamaster med sverdvisere er finere enn skeleton etter min smak.

Det har vært ei skikkelig turbo-uke Minuteman, hva ønsker du deg til jul etter ei slik utladning??? ;)
Tja, julegaven har jeg allerede kjøpt - togbillett med NSB til Bergen på romjuls-gtg.
Gratulerer MM. Imponerende tempo om dagen:)
Litt i overkant imponerende, egentlig, men som jeg skrev øverst i innlegget så er det mest tilfeldigheter. Det har tross alt ikke skjedd stort her siden i fjor høst.
Ja hva skal man si?? Jo,grattis din 'grossist '

Mvh
Timebandit
Grossist...:D
Kanskje jeg kjører et engrossalg utpå nyåret. Vi får se hva kemneren kommer frem til etter klagebehandlingen.

Her går det unna Gunnar. Grattis med å kjenne besøkelsestid, det er ikke ofte disse ligger til salgs :)

Jeg skjønner ellers at 2254'en sitter godt og grundig i klokkeboksen når det er SMP Chrono som må unngjelde for å anskaffe non-AC :)

Her går det unna Gunnar. Grattis med å kjenne besøkelsestid, det er ikke ofte disse ligger til salgs :)

Jeg skjønner ellers at 2254'en sitter godt og grundig i klokkeboksen når det er SMP Chrono som må unngjelde for å anskaffe non-AC :)

2254.50 går aldri. Aldri! Alle andre klokker i boksen vil bli solgt før den, om jeg tvinges til å selge noe.

SMP Chrono er en nydelig klokke. Den har også applied logo og indekser/markers - og den har helt sort skive. Nydelig. Jeg er som kjent ingen chronographmann og det var faktisk to chronoer som gikk nå. Jeg bare måtte ha denne som jeg har kikket på så lenge. Ja - her må man kjenne sin besøkelsestid;)