Nissen kom tidlig i år

Her er det bare å føye seg inn i rekken av gratulasjoner.
Du har nå to av de fineste moderne Seamastere :) Gratulerer!

Gratulerer så mye. Den modellen der var helt ny for meg, og den var virkelig pen. Bezel av hvitt gull må vel gi et fantastisk flott skinn, så jeg skjønner at du gleder deg til å bruke den til sommerern.

Spent på hva du skal unboxe i Bergen. :)

Sa jeg ikke at det gikk litt fort her nå?

Tidligere har jeg nevnt noen av medlemmene her inne som "superhelter" og til og med "Gud". Det skal noe til å få den siste tittelen, men jeg står ved med mitt valg om at du nå fortjener statusen superhelt! På en betingelse; og det er at du ikke har solgt den gamle SMP'en din.

Gratulerer så mye med enda ett stykke flott ur.

Sa jeg ikke at det gikk litt fort her nå?

Tidligere har jeg nevnt noen av medlemmene her inne som "superhelter" og til og med "Gud". Det skal noe til å få den siste tittelen, men jeg står ved med mitt valg om at du nå fortjener statusen superhelt! På en betingelse; og det er at du ikke har solgt den gamle SMP'en din.

Gratulerer så mye med enda ett stykke flott ur.

Hm, det hender det går litt i surr med forkortelsene her.
Mulig du må degradere meg noen hakk - 2252.50 er ikke solgt, men det er Speedyen. Og denne skulle definitivt aldri ut igjen:(

Trøster meg med at det er enklere å få tak i en Speedy enn enn en SMP m/sverd og gull:)

Jøje meg er det noen ende på dette? ;)
Liker den modellen der utrolig godt selv, det er bare vakkert. Gratulerer så mye!:D

Gratulerer så mye :) Med de siste ukers kjøp synes jeg det er på tide du oppdaterer galleri tråden din ;)

Gratulerer med den peneste moderne Seamaster. :) Med dette innkjøpstempoet vil du ha sonens største samling utpå nyåret engang.

Her tar det jo helt av.:eek: Gratulerer så mye.:D
Du begynner virkelig å få en helt ekstremt fet samling.

Gratulerer så mye :) Med de siste ukers kjøp synes jeg det er på tide du oppdaterer galleri tråden din ;)
Skal bare få litt scwung over bildene først. Hvis ikke får det bli som det blir. Men det kommer, det kommer.
Gratulerer med den peneste moderne Seamaster. :) Med dette innkjøpstempoet vil du ha sonens største samling utpå nyåret engang.
Det har gått litt over stokk og stein en liten periode nå, men det roer seg nå. Målet mitt er ikke å eie mange klokker, men å ha en liten og fin samling som dekker de grunnleggende behov. Det er bare det at jeg er så hekta på sportslige klokker og ikke fullt så hekta på dressklokker. Og av mine sportslige klokker finnes det i dag ingen jeg kunne tenke meg å selge. Det er ikke bare-bare å være i mine tøfler om dagen.
Her tar det jo helt av.:eek: Gratulerer så mye.:D
Du begynner virkelig å få en helt ekstremt fet samling.
Jo takk, jeg er veldig fornøyd nå.