No Bullshit Unboxing

Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
Ikke no' luremus på dere i kveld, nei.

Here we go:

009-7.jpg

016-4.jpg

Første møte med sitt "søskenbarn" 2254.50

018-1.jpg

Chronoen er mye fetere og mye tyngre - føles som en helt annen klokke, og det er det jo ogsa;)

017-5.jpg

Så møter søskenbarna sin felles tremenning

026-4.jpg

Dermed har ønskelisten blitt enda en linje kortere.
En spesiell hilsen og takk til min "faste klokkepusher" som nok en gang har levert som lovet og i ekspressfart.

Du har virkelig tatt av på klokkefronten i det siste Minuteman!
Nydelig! Gratulerer!

YES, jeg hadde rett. Skjønte det var noe da du ikke svarte på gjettningen min :)

Gratulerer med nok en lekker Omega. Gleder meg til å tafse på denne.

Ha en flott helg

Gratulerer Minuteman, må virkelig si du har opparbeidet deg en respektabel samling på forholdvis kort tid!:D

:D - For du begynner virkelig å få mange lekre klokker i boksen, og denne var intet unntak. Gratulerer så mye!

Det var da voldsomt til unboxinger fra Valdres om dagen.
Gratulerer så mye med lekkert tilskudd.

Gratulerer, MM! Er det ikke snart på tide med en "mine klokker" tråd fra deg?

Det var ikke mye bullshit i den boksen nei. Det er jommen bra du har begynt å like kronografer ;)

Spøk til side, den der er fantastisk lekker - gratulerer så mye!

Ai ai ai! Gratulerer med rpbarsk chrono. Der Speedy er elegant og subtil, oser denne av kraft og tyngde! Herlig!!! :D

Det er voldsomt så mye heute horologi som forsvinner opp i dalføret for tiden! Det er deg vel unt :)

Fytti helvete som du unboxer om dagen :D Gratulerer med fet klokke!

Eneste problemet med deg er at du driver og kjøper deg nedover MIN ønskeliste :D ;) 2594 er så satans fin! Har du noen wrist shots?

Grattis mann! Mon tro det blir tynt under trærne i Valdres i år. Er vel mer enn julegavebudskettet som har gått i år! Uansett gratulerer med flott ankomst! Du har sannelig ikke beslutningsvegring!