Du bør unngå MVA. Hadde en klokke med betalt MVA en gang. Den sakket flere minutter i døgnet. Nei, uten MVA best!Kjøpt brukt i Norge ? Så ingen mva på den altså
Du bør unngå MVA. Hadde en klokke med betalt MVA en gang. Den sakket flere minutter i døgnet. Nei, uten MVA best!Kjøpt brukt i Norge ? Så ingen mva på den altså
Ok. Var den klokka ja . Auksjonen stoppa på 280k . Dvs der kom inn bud etter fristen so vart litt diskusjon rundt det.
100 000,- i påslag?! Noen burde gi denne fyren en båtis. Dette er ingen investor, dette er Jordan Belfort sin norske bror.
100 000,- i påslag?! Noen burde gi denne fyren en båtis. Dette er ingen investor, dette er Jordan Belfort sin norske bror.
DoneINVISTOR!!! Kan dere være så vennlige å skrive dette korrekt fra nå av, så ikke "ocd´n" min går fullstendig amok?
Nå har dette blitt skrevet feil i månedsvis. Det holder nå!
Jeg har allerede satt meg på liste for ti stk fra min lokale AD, betalt depositum med kredittkort fra Bank Norwegian.Det grønne skiftet ser ut til å være over?
Og jeg som hadde innstilt meg på at vi fremtiden skulle leve av å selge Hulk til hverandre.
Jeg har allerede satt meg på liste for ti stk fra min lokale AD, betalt depositum med kredittkort fra Bank Norwegian.
Søk deg tilbake, det er en god grunn til at det såpass lenge har blitt skrevet slik - og nå nærmest har blitt beskrivelse av enkeltes personlighetstrekk.INVESTOR!!! Kan dere være så vennlige å skrive dette korrekt fra nå av, så ikke "ocd´n" min går fullstendig amok?
Nå har dette blitt skrevet feil i månedsvis. Det holder nå!
Søk deg tilbake, det er en god grunn til at det såpass lenge har blitt skrevet slik - og nå nærmest har blitt beskrivelse av enkeltes personlighetstrekk.
168000 ble bumpet til 50 løk her i februar, ligger nå ute på auksjon med minstepris 64'. Hasaladden som står bak auksjonen har vært så lynfrekk og kopiert så og si hele teksten..
Ser fra historikken at det lå en annen 168000 her til 32' i 2014
#invistor
Godt det er en annen invistor som leder budrunden (med bud på PM?) da.
Da må jo minsteprisen være riktig og troverdig, bare å kjøre på å by over. Eller?
Mulig 64k er rett pris for en 168000, jeg tror de etter hvert vil bli attraktive, men som med alle vintage ville jeg gjerne hatt en litt mer komplett/original, og ikke med vannskadet skive, samt ekstra skive, lenke og boks skaffet i etterkant. For meg er det også lite troverdig å hype klokken så til de grader på forum og instagram (samt nekte for at skiven er vannskadet), for så plutselig å måtte selge. På auksjon. Med en minstepris som burde startet mye lavere. Er ikke det litt av poenget med auksjon, at man skal kunne gjøre et godt kjøp og/eller la markedet bestemme prisen - spesielt om objektet er attraktivt??
Men for å være litt fair, så har han kjøpt boks og lenke siden den lå til salgs her, det koster jo noen kroner.
Og jeg vil nå også påstå at folk for skylde seg selv om de betaler "for mye" for noe.
Akkurat ja, syns den annonseteksten var litt for bra til han å være.168000 ble bumpet til 50 løk her i februar, ligger nå ute på auksjon med minstepris 64'. Hasaladden som står bak auksjonen har vært så lynfrekk og kopiert så og si hele teksten..
Ser fra historikken at det lå en annen 168000 her til 32' i 2014
#invistor