Jeg har blitt helt forelsket i Seiko Presage Blue Enamel Limited Edition (1500), hovedsakelig på grunn av viserne, men den er litt utenfor mitt budsjett så må sikte litt lavere inntil videre.
Klokkene jeg holder et øye med nå er blant annet Seiko Presage SRP765J2, SRP769 og Seiko SGEG (Quartz, noe som er et stort minus for meg). Men ingen av dem faller 100% i smak. Det er flere Seiko med denne typen dråpe sekundviseren eller halvmåne timeviseren, men jeg har ikke sett de på samme klokke utenom Blue Enamel SPB069.
Noen som har forslag til klokke under 5000kr i denne stilen? Trenger ikke være Seiko.
Seiko Presage Blue Enamel SPB069 (ablogtowatch.com) (seikowatches.com)
Seiko Presage SRP765J2
Seiko SRP769
Seiko SGEG99P (Quartz)
Klokkene jeg holder et øye med nå er blant annet Seiko Presage SRP765J2, SRP769 og Seiko SGEG (Quartz, noe som er et stort minus for meg). Men ingen av dem faller 100% i smak. Det er flere Seiko med denne typen dråpe sekundviseren eller halvmåne timeviseren, men jeg har ikke sett de på samme klokke utenom Blue Enamel SPB069.
Noen som har forslag til klokke under 5000kr i denne stilen? Trenger ikke være Seiko.
Seiko Presage Blue Enamel SPB069 (ablogtowatch.com) (seikowatches.com)
Seiko Presage SRP765J2
Seiko SRP769
Seiko SGEG99P (Quartz)