Noen ting fester seg bare ...

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Innlegg
3.252
Sted
Asker #nessuno_79
Har siklet på denne siden den kom ut i vel 2012, og prøvd den på armen flere gange hos David Andersen. Når det nå dukket opp en mulighet, klarte jeg rett og slett ikke dy meg. Kan ikke akkurat si jeg angrer;)
Det er en helt sykt bra finish på både kasse og alt annet, og det er synd det ikke går å bære klokken med baksiden frem, så jeg kan nyte alt som skjer i det mildt sagt busy El Primero verket, her er det løpehjul på løpehjul som er synlige for en hver nerd og en dybde og tredimensjonalhet få andre verk kan skryte av (har dog noe å gjøre med de mange modulene som er koblet på selve Primero verket selvsagt)
Var før litt usikker på hvordan størrelsen vil være på (45mm) da den er større enn alt annet jeg har hatt de senere årene. Men helt helt perfekt bærekomfort, og tenker ikke et sekund på at den er 45mm (har 18cm håndledd) Mye mer komfortabel enn feks 42mm Explorer II og bærer ikke større heller.
Til og med fruen synes den var lekker, og hun liker KUN Datejust og Daytona

Skal få tatt noen fler bilder, og skrevet litt i Zenith tråden om opplevelsen på sikt, når jeg får brukt den over litt tid.


Skjermbilde 2016-03-05 kl. 18.12.04.png
Skjermbilde 2016-03-05 kl. 18.12.13.png
IMG_4560.JPG
IMG_4561.JPG
IMG_4562.JPG
IMG_4563.JPG
IMG_4564.JPG
IMG_4569.JPG
IMG_4593.JPG
 
Redigert:
Dette var rått og annerledes!
Men vær så snill å post noen bilder av baksiden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79
Gratulerer med nytt! Ser rå ut:) Har den virkelig PR-indikator for alarmen, eller blingser jeg helt?

Det stemmer @Thomas84 :) Er en helt latterlig fet komplikasjon, som har drevet familien til vannvidd i dag, da det kimes og klonges støtt og stadig;) (skal dog sies at det ikke er noen HØY lyd i denne, men det høres og merkes på armen) Når man trekker den opp fra bunn av skifter den gradvis farge fra rød til grønn, og teksten "Full" kommer til syne når den er ja, full :DNår alarmen så går (i 30 sek) spinner denne rundt og endrer seg mer og mer til rød og teksten "Low"
Kan sitte og kose meg med denne komplikasjonen hele kvelden her jeg, og gleder meg til å våken opp i morgen
 
Gratulerer så mye! Må si det er fasinerende hvor mange komplikasjoner denne har - og hvor lettlest alt var.
Legg gjerne ut en kimevideo, så man kan høre lyden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79