NOMOS Glashütte

Eg vurdera sterk å kjøpe en nomos club 36 absolutt gray til fruen . Men synest kanskje den ser ganske så kjedelig ut på alle andre bilder en dei offisielle . Ahoi er jo absolutt flott med ekstra vanntetthet , men betydelig prishopp også .

Noken som har en av dei nevnte og har eventuelt input . ?
 
Eg vurdera sterk å kjøpe en nomos club 36 absolutt gray til fruen . Men synest kanskje den ser ganske så kjedelig ut på alle andre bilder en dei offisielle . Ahoi er jo absolutt flott med ekstra vanntetthet , men betydelig prishopp også .

Noken som har en av dei nevnte og har eventuelt input . ?
Det er denne du tenker på?
1651773661564.png

Jeg tolker deg dithen at du ikke har sett den IRL?

Jeg har heller ikke det, men disse klokkene er jo ofte noen ganger finere i virkeligheten enn på bilder.

Dersom det skulle være interessant med min mening så er denne finere :)
1651773828340.png


Og denne enda finere:
1651773901236.png


Den siste havner på armen min i 38mm så snart jeg får somlet meg til Stortingsgata igjen.
Tror dog jeg hadde likt den enda bedre med den lysere remmen...
 
@Bøygen det er den øverste eg tenker ja og eg har ikkje sett dei IRL annet en tangente .
Eg synest den Ser veldig bra ut på bildene og liker kontrastene på den . California dial ser nesten litt rosa ut , og rosa er no go ellers liler eg den . Tilsvarende Ahoi er vel den flotteste , men prisen er jo deretter. Nederste er flott også og også et alternativ. En av favoritt klokkene hennes er en squale atmos onda så bærer jo fint opp til 40mm
 
Er det 36 eller 38?
Jeg kjøpte den første, og foreløpig siste, 36 de hadde hos Thune på Strømmen storsenter. Selgeren sa at det er et halvt år til de får ny levering. Akkurat det tar jeg med en liten klype salt, men det står jo faktisk 10 måneders leveringstid på nettsiden til Nomos, så kanskje det er noe i det?

Remmen er definitivt noe lysere enn bildene på nettsiden. Jeg tok noen bilder for deg. I kunstig lys, naturlig lys inne og til slutt utendørs:

PXL_20220511_121033955.jpg


PXL_20220511_121104661.jpg


PXL_20220511_121141914.jpg
 
Jeg kjøpte den første, og foreløpig siste, 36 de hadde hos Thune på Strømmen storsenter. Selgeren sa at det er et halvt år til de får ny levering. Akkurat det tar jeg med en liten klype salt, men det står jo faktisk 10 måneders leveringstid på nettsiden til Nomos, så kanskje det er noe i det?

Remmen er definitivt noe lysere enn bildene på nettsiden. Jeg tok noen bilder for deg. I kunstig lys, naturlig lys inne og til slutt utendørs:
Takk for bildene, og tipset om ventetid.
Så det var ti måneder på 38mm også, men heldigvis hadde de en på Thune i Stortingsgaten :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Larsnie