NOMOS Glashütte

3DDEF8B7-0AFD-403F-AEF2-4FFDECE0F250.jpeg
 
Den blå/lilla var lekker.
Tror nok jeg må i en butikk og prøve, da jeg ikke har hatt club på armen før og forstår det som at de sitter litt "annerledes"(?)
Thune har dem ikke i nettbutikken ennå, men det er forhåpentligvis bare et spørsmål om tid.
De er på lager hos Nomos så kanskje Thune har fått de til helga, jeg skal hvert fall sjekke.
Har pratet med de tidligere og de er av og til skeptiske til å ta inn for "ville" modeller, så tvilsomt om den rosa kommer i butikk.
 
(ikke kul nok altså?)
Vet ikke om det var meg eller klokken du siktet til, så jeg svarer på begge ;)
Klokken er kjempekul og jeg lar meg lett tiltrekke av rosa. Kunne godt tenkt meg både den rosa og lilla hvis klokkekontoen var på uendelig, men tror nok den rosa hadde blitt lite brukt da jeg ikke tror jeg er kul nok.

Ble jeg faktisk litt usikker nå, kanskje jeg er kul nok... :unsure:
Vil ikke kjøpe den uprøvd i alle fall, men hvem vet hva som hadde skjedd om jeg fikk prøve begge på armen :)
 
  • Elsker
Reaksjoner: kire
Vet ikke om det var meg eller klokken du siktet til, så jeg svarer på begge ;)
Klokken er kjempekul og jeg lar meg lett tiltrekke av rosa. Kunne godt tenkt meg både den rosa og lilla hvis klokkekontoen var på uendelig, men tror nok den rosa hadde blitt lite brukt da jeg ikke tror jeg er kul nok.

Ble jeg faktisk litt usikker nå, kanskje jeg er kul nok... :unsure:
Vil ikke kjøpe den uprøvd i alle fall, men hvem vet hva som hadde skjedd om jeg fikk prøve begge på armen :)
Bare litt tyn. Tror ikke jeg er kul nok for den heller, men trekkes mer vekk fra konvensjonelle farger nå, så får se. Uansett må de sees live for å få rett inntrykk.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bøygen
Den blå/lilla var lekker.
Tror nok jeg må i en butikk og prøve, da jeg ikke har hatt club på armen før og forstår det som at de sitter litt "annerledes"(?)
Thune har dem ikke i nettbutikken ennå, men det er forhåpentligvis bare et spørsmål om tid.
Hadde begge inne hos Thune i Stortingsgata i dag.
 
Den rosa også? De fant frem den lilla da jeg var innom på torsdag, men jeg forstod det som at de ikke hadde den rosa.
Mulig jeg misforsto eller at den kom i mellomtiden.

Den lilla var i alle fall lekker:love:
Ja, på e-post sa de at den rosa kom i mai, men den var der i dag.
De var begge veldig fine.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bøygen
Vet ikke om det var meg eller klokken du siktet til, så jeg svarer på begge ;)
Klokken er kjempekul og jeg lar meg lett tiltrekke av rosa. Kunne godt tenkt meg både den rosa og lilla hvis klokkekontoen var på uendelig, men tror nok den rosa hadde blitt lite brukt da jeg ikke tror jeg er kul nok.

Ble jeg faktisk litt usikker nå, kanskje jeg er kul nok... :unsure:
Vil ikke kjøpe den uprøvd i alle fall, men hvem vet hva som hadde skjedd om jeg fikk prøve begge på armen :)
Klart du er kul nok! Den rosa er kjempetøff. Vi har begge størrelser i butikken;)