Noen flere her inne som endte opp med å bestille denne? Har lenge vurdert en Nomos, så denne skal få bli min første.
Dette blir braNoen flere her inne som endte opp med å bestille denne? Har lenge vurdert en Nomos, så denne skal få bli min første.
Synes det ser veldig bra ut så det lover godt for endelige produkt. Selv mener jeg valget av Club var fornuftig med tanke på pris, men også fordi det er en modell som gir mer rom for tilpasning. Synes det var overraskede at flertallet endte på 36mm.Dette blir bra
Om jeg ikke husker feil, ønsket jeg en Tangomat, men forstår at de gikk for Cluben slik at den skulle være tilgjengelig for flest mulig.
Det kommer nok flere muligheter.
Noe nytt jeg også lærte nylig var at noen modeller er designet av et annet selskap og kan derfor ikke endres på. Eg. Autobahn.Synes det ser veldig bra ut så det lover godt for endelige produkt. Selv mener jeg valget av Club var fornuftig med tanke på pris, men også fordi det er en modell som gir mer rom for tilpasning. Synes det var overraskede at flertallet endte på 36mm.
Om jeg forstod det rett så overgikk man forventet salg allerede etter et par dager, så det er vel stor sannsynlighet for at det blir en ny runde.
Synes det ser veldig bra ut så det lover godt for endelige produkt. Selv mener jeg valget av Club var fornuftig med tanke på pris, men også fordi det er en modell som gir mer rom for tilpasning. Synes det var overraskede at flertallet endte på 36mm.
Om jeg forstod det rett så overgikk man forventet salg allerede etter et par dager, så det er vel stor sannsynlighet for at det blir en ny runde.
Inntrykket mitt er at de skulle starte produksjon etter fristen for å bestille gikk ut, men det kan selvfølgelig være helt feil. Det ville kanskje vært lettere å gjøre med en modell hvor man på forhånd har bestemt maksimalt antallet som vil produseres?Er mange allerede produsert og klar til utsending og eller er det nå selve produksjonen starter. Stod «within 4 months» mener jeg….
Jeg ser ikke forskjell på min, men det kan vel forekomme forskjeller i blåningsprosessen (det var også et godt norskt ord).Jøss, har ikke lagt merke til at viserne og power reserve (kommer ikke på noe godt norsk ord) har forskjellig farvenyanse.
Er det sånn på din også @kire eller er forskjell på forskjellige modeller?
Farging og og beskyttelse mot oksidering av stål ved hjelp av varme heter blånering på norsk. Det er også brukt på overflater av våpen.Jeg ser ikke forskjell på min, men det kan vel forekomme forskjeller i blåningsprosessen (det var også et godt norskt ord).
Ja, det kan funke, takk(gangreserve var ordet du lette etter)
Takk. Lærer noe nytt hele tiden.Farging og og beskyttelse mot oksidering av stål ved hjelp av varme heter blånering på norsk. Det er også brukt på overflater av våpen.
Uff, alltid noe nytt og fristende….Annonsørinnhold:
NOMOS Glashütte har lansert en ny trio av robuste og vannresistente allroundere.
Annonsørinnhold: Møt tre nye Ahoi Atlantic fra NOMOS Glashütte
NOMOS Glashütte har lansert en ny trio av robuste og vannresistente allroundere.www.tidssonen.no
Uff, alltid noe nytt og fristende….