Hei,
Har nylig kjøpt en brukt Club 701 produsert høsten 2018. Den kunne trengt litt TLC-det er en del merker på lugs etter reimdrift i tillegg til på baklokket etter bruk av NATO.
Kanskje en service og justering etter 4 år også hadde vært greit for å få en fresh start som ny eier av klokken?
Nomos har standardpriser på service hvis man sender til dem, men det er jo greit å gjøre det innaskjærs hvis mulig.
Hvordan ser det ut med service i Norge? Tar man service lokalt eller sendes klokken uansett til Tyskland? Hvordan er prisene sammenlignet med de Nomos tar?
Noen med erfaringer?
Det er Otteren, Lian og Thune som evt kan ta service her?
God jul
Pen Nomos, får litt Tudor-vibber. Ny modell?
Vurderer å kjøpe en brukt Nomos Club Campus 38 2019 modell. Er det noen som vet hva en service på denne klokka koster? Begynner vel å nærme seg en service da jeg har forstått at serviceintervall på Nomos er ca 5 år? takker for all hjelp
takk for svar har noen erfaring med Alpha movement og at det er faktisk dette det koster om jeg f.eks leverer til Otteren for en service? eller kommer det frakt osv i tillegg til dette? takkerVis vedlegg 318350
Nomos selv sier at klokkene ikke trenger service med mindre den stopper eller taper mye tid.
Tror det sto at frakt og lokal mva. kommer i tillegg.takk for svar har noen erfaring med Alpha movement og at det er faktisk dette det koster om jeg f.eks leverer til Otteren for en service? eller kommer det frakt osv i tillegg til dette? takker