November giveaway:)

Medlem
20. nov. 2011
Innlegg
915
Sted
#strapsbyruus
Litt lite giveaways her på TS, men det skal det bli orden på nå! Jeg gir bort en av mine selvlagde reimer og alt man trenger å gjøre for å være med i trekningen er å skrive noe i denne tråden. Jeg trekker på søndag klokken 2000.

Reimen som gis bort er 24/24mm, 130/85mm. Spenne og stålkeeper er varmebehandlet for å gi bronsefarge.




Neste gang blir det en annen bredde på reimen.

Kjør konkurranse!

Ola:)
 
Veldig bra initiativ! Mitt bidrag til tråden er utelukkende smisk: @Olando er en gud blant menn, en sann kunstner. Jeg er så heldig å ha flere av hans kreasjoner i mitt eie. Han er faktisk en sånn Michelangelo-type, han ser en ku, og bare fjerner alt det overflødige, det som blir igjen er sann kunst:
 
Redigert av en moderator:
Hahahaha, @krille, det synes jeg var en helt magisk god forklaring! ;) Jeg har ikke noe ur som passer til de målene(slik jeg har fortsått det, har en Longies master big date 40mm), men også jeg har fått med meg at det går gjetord om @Olando sine reimer her på sonen:)
 
Redigert av en moderator:
Veldig bra initiativ! Mitt bidrag til tråden er utelukkende smisk: @Olando er en gud blant menn, en sann kunstner. Jeg er så heldig å ha flere av hans kreasjoner i mitt eie. Han er faktisk en sånn Michelangelo-type, han ser en ku, og bare fjerner alt det overflødige, det som blir igjen er sann kunst:

Hehe, veldig fin konkurranse.
Mitt bidrag er å støtte oppunder smisket til Krille (selv om jeg dessverre ikke har noen av hans kunstverk i mitt eie, ennå):D
 
Redigert av en moderator:
Utrolig bra tiltak @Olando :D

Vet ikke helt hvordan man skal toppe krille sin post, men er også veldig imponert over arbeidet til @Olando. Hadde vært kult å ha en i eget eie:cool:
 
Redigert av en moderator:
Da smisk åpenbart er en taktikk som blir vanskelig å trumfe, forsøker jeg meg med argumentet "karma".
På Panerai GTG ga jeg bort en rem i premie. Håper derfor at karma inntreffer og skaper balanse i tilværelsen.

Ying og Yang.
Tor og Odin.
Jesus og Kristus.

Can you hear me?

(Kudos for å lage en slik tråd som dette:))
 
Siden smiskevinklingen allerede er oppbrukt sier jeg bare at dette er et bra tiltak og at jeg har noen ideer til en muligens kul rem til min Helson bronze, kontakter deg på IM.
 
Så snilt! :) :) :) Fikk nesten julestemning jeg nå! ;)

Ser ut som en flott remm som passer perfekt til et kommende prosjekt. :D

EDIT: Jeg lover å bruke denne i forbindelse med min neste utboksing.
 
Redigert:
Her sleiker man ræ* til tusen ja!

Utrolig flott initiativ av vår alles orlando.

Jeg utfordrer meg selv, og sier at hvis jeg får denne reimen skal jeg bruke den hver dag en hel måned på PAM`en, og poste daglig bevis i "dagens"
 
Trenger ikke være med i trekningen da jeg ikke har noen klokker remmen passer på, vil bare si flott tiltak @Olando !
 
Redigert av en moderator:
Flott tiltak @Olando
Tenkte faktisk på dette selv i går;)

Så skal vi se... Skal vi se, må utfordre meg selv litt her.
Hvis jeg får denne remmen så må jeg gå til anskaffelse av en PAM:D
 
Redigert av en moderator:
haha, smiks var vel aldri noe krav men det gir sikkert god karma som Entropy snakket om:) Hvis ikke så hadde vel Krille fått reimen allerede. Bra med litt julestemning en torsdag i November, men ikke spis all Marsipanen ennå. Satser på en Desember giveaway også:)
 
Har allerede en Olando-rem på Speedmasteren min som jeg er utrolig fornøyd med :) Hadde vært fantastisk med en ny rem til min Magrette Regattere Bronze og denne passer jo perfekt :D
 
Veldig bra initiativ!

Jeg har "heldigvis" ingen klokke denne remmen ville passe på.

Med oppvekst på bondelandet hørte jeg stadigvekk at "har man klave - får man ku". Kanskje klaven kommer med dette forsøk - så skal det vel alltids bli råd med ku også...
 
Imponerende arbeid. Flott rem. Hadde passa perfekt til min Hamilton Lord 46mm Auto Chrono (Valjoux 7750) klokke med 24mm lugs ;)

-Kay
 
Supert initiativ, all kudos til deg.
Har dessverre ikke annet å bidra med enn at om jeg vinner så kjøper jeg meg en Pam ;)