Ny Breitling: Emergency 2

Kult, har alltid likt Breitiling emergency godt. En av de få spennende quartz-klokkene jeg faktisk kunne tenkt å hatt i samlingen. Spennende å se mer av den! :D

emergency2-500x450.gif

Damn. Etter og ha hatt fire Breitling Emergency`s trodde jeg at jeg var kurert:rolleyes: Blir spennende og lære mere om denne.

Dette er en av de få Breitling jeg synes er litt kule. Jada, jeg vet det er noe galt med meg men en vet aldri. Alle de ekstrem-ekskursjoner og for ikke å snakke om ekspedisjoner jeg foretar meg hver år, kan det i aller høyeste grad være bruk for en slik. :rolleyes:

Oh! Klokken som vekket min interesse for klokker generellt! Dette blir spennende.

Gleder meg til å se den. Den første har jeg alltid hatt sansen for, som konsept. De kunne dog gjerne fått den ned i størrelse. Si meg, har ikke Ole Gunnar Solskjær en Emergency?

Tror nok ikke det blir enorme design overraskelser, det jeg er mer int. I er hva slags teknologi de har godt for. Noe sir meg wifi eller satellitt da den framveksten som brukes i dag er fint lite brukt.:confused:

Ryktene på breitlingsource sier dessverre at denne blir et monster:(
Det ryktes 47-49 mm uten krone. Legg til en rimelig diger nødpeiler og du har da antakelig skapt noe som vil se fjollete ut på 90% av alle håndledd IMO.

Ryktene på breitlingsource sier dessverre at denne blir et monster:(
Det ryktes 47-49 mm uten krone. Legg til en rimelig diger nødpeiler og du har da antakelig skapt noe som vil se fjollete ut på 90% av alle håndledd IMO.

Uff lå oss håpe de kan holde litt igjen på mm.

51mm høres stort, spent på hvordan den oppleves på armen.
Men hovedbruksområdet til denne er jo ikke til dress uansett :eek:

51mm ja, det var jo litt. Lurer på om alle kan få kjøpt den?

Alle kan nok få kjøpt den, men så vidt jeg vet er det litt mer papirarbeid enn ved vanlig kjøp. Må skrive under på en del papirer angående nødpeilesenderen for å hindre misbruk.