Sorry men jeg stoler mere på Fjordland enn "mistet klokke i skispor som mirakuløst konverteres fra en ødelagt iwc til en fully functional Panerai.... Er det bare meg som er naturlig skeptisk eller ?????
Tom
Tom
Hva er det du er skeptisk til?Sorry men jeg stoler mere på Fjordland enn "mistet klokke i skispor som mirakuløst konverteres fra en ødelagt iwc til en fully functional Panerai.... Er det bare meg som er naturlig skeptisk eller ?????
Tom
Hjelp meg litt her, hva var festen - en ekstra kjøttkake i Fjordland retten?Hva er egentlig vitsen med en slik kommentar? Her var det fest og god stemning helt til du kom inn døra. Unødvendig.
Hjelp meg litt her, hva var festen - en ekstra kjøttkake i Fjordland retten?
Det går helt greit at du er skeptisk Tom!! Noen måtte jo være den førsteHele konseptet, sorry.
Ikke meningen å ødelegge en god stemning men det må være lov å være kritisk til konseptet - les igjennom tråden og still deg selv noen spørsmål.Hva er egentlig vitsen med en slik kommentar? Her var det fest og god stemning helt til du kom inn døra. Unødvendig.
Ikke meningen å ødelegge en god stemning men det må være lov å være kritisk til konseptet - les igjennom tråden og still deg selv noen spørsmål.
Klokken skal aldri selges ferdig snakka og det har jeg vært klar på fra starten. Historien om hvordan IWC' en ble funnet og hele prosjektet betyr så utrolig mye for meg at slutt prosjektet har blitt min lille øyesten.Det er i alle fall klart at @tidsmarskin har klart å sette sammen til dels ymse av deler.
Slik det ser ut for mange så kan det lett være både fake, ekte og annet av disse delene. (Noe det sikkert også er). Jeg håper i alle fall at den eminente mekaniker (@tidsmarskin) ikke går rundt neste sving og selger det som hel ved, men er åpen om hva dette er.
Uansett så har han lært mye og prosjektet har gitt glede og mersmak.
Så håper jeg at dette gir mer spennende læring og prosjekter.
Det er mye gode deler og "prosjekter" som kan skaffes fra feks eBay.
Husk bare å handler fra pålitelige kilder. Styr unna fake-bransjen og andre kriminelle. Fake-bransjen er bare en av de inntektskilder som bistår narko-bransjen etc.
8