Hei,
Jeg har vært innom følgende ur tidligere:
Omega Speedmaster
Tudor Submariner
Omega Speedmaster
Tudor Submariner
Rolex 114060
Rolex 116710LN
Rolex 116610LN
Omega 300
Problemet er at jeg ikke blir "fornøyd". Det er alle flotte ur, som jeg burde vært veldig godt fornøyd med. Jeg har ikke anledning til å kjøpe 2 i prisklassen 30-50 K, da jeg er student. Har dere forslag? Jeg ønsker å kunne bruke det til å bade med(ikke dykke), vanlige klær og til litt penere. Speedmaster bader jeg naturlig ikke med, og det er nok derfor den forsvant. Polert midt eller børstet er jeg likegyldig til.
Etter å ha kjent på forskjellen mellom Tudor Sub og 114060/116610LN, så kjenner jeg at jeg liker nytt bedre enn eldre og skranglete lenker.
Mitt spørsmål er altså om dere har forslag som ikke er blant de nevnte urene?
Takk for eventuelle svar!
Marius
Jeg har vært innom følgende ur tidligere:
Omega Speedmaster
Tudor Submariner
Omega Speedmaster
Tudor Submariner
Rolex 114060
Rolex 116710LN
Rolex 116610LN
Omega 300
Problemet er at jeg ikke blir "fornøyd". Det er alle flotte ur, som jeg burde vært veldig godt fornøyd med. Jeg har ikke anledning til å kjøpe 2 i prisklassen 30-50 K, da jeg er student. Har dere forslag? Jeg ønsker å kunne bruke det til å bade med(ikke dykke), vanlige klær og til litt penere. Speedmaster bader jeg naturlig ikke med, og det er nok derfor den forsvant. Polert midt eller børstet er jeg likegyldig til.
Etter å ha kjent på forskjellen mellom Tudor Sub og 114060/116610LN, så kjenner jeg at jeg liker nytt bedre enn eldre og skranglete lenker.
Mitt spørsmål er altså om dere har forslag som ikke er blant de nevnte urene?
Takk for eventuelle svar!
Marius