På en 5513 derimot er påmalte lumedots så UTROLIG mye finere enn med de med hvitgullramme. Bare et lite OT-utbrudd.
Enig.
Og denne omagaen var også bare skitlekker.
På en 5513 derimot er påmalte lumedots så UTROLIG mye finere enn med de med hvitgullramme. Bare et lite OT-utbrudd.
tenk om man hadde kunnet mekke på en blå bezel fra nye POen over på en slik en a gitt.....
Yey tøft. Takk Får litt mark av å navigere på ofrei, nettsidene er jo mildt sagt .... 1995 standard.
Så mange ansatte og ikke én som har vett til å si fra om at websiden er fullstendig fubar ?
Flott video dog .
Mon tro om de er av den type bedrift som er happy med omsetningen de har og er redde for at en bedre nettside vil føre til flere ordrer enn de kan håndtere (uten å tenke over bedriftsøkonomien og at om de når det punktet vil de kunne ansette flere, omsette for mer og hente ut mer overskudd...), for ja - de bedriftene finnes.
Er virkelig absurde de nettsidene der....
Nettsiden er da ikke så galen? Så lenge man bruker ottofrei.com da og ikke ofrei den er det heller verre med
Du gav meg nettopp en ny verden når jeg skal sikle etter verktøy jeg egentlig ikke trenger!
har brukt ofrei.com fram til nå.
Det var artikkelen om denne klokken (på et forum jeg ikke husker i farten) som avgjorde at jeg bestilte TWB remmen til min Seamaster.
Ombyggingen/modifiseringen av denne, og link er omtalt i Seamaster tråden for omtrent et år tilbake. I hovedsak dreier det seg om bytte til original PO bezel, insert og glass. Såvidt jeg husker var det en issue ved at PO bezel vill bygge noe (1mm?) over kassen.