Nye Tudor Black Bay

Medlem
6. nov. 2012
Sted
Sarpsborg
Tudor Heritage Black Bay Blue.

1395412797066

BB_2.jpg

I like it.. :mrgreen:

Den var veldig fin. Jeg har et ambivalent forhold til den røde BB, men denne likte jeg tvert. Blåfargen gjør også at den er mer anvendelig enn den røde - etter min oppfatning.

Ja dette var en lekkerbisk! Men, jeg er spent på hvor blå blåfargen er "in real life".

Jeg syns den er skikkelig fin, men helt personlig foretrekker jeg den røde, som jeg jo også har eid på et tidspunkt. Bra med flere valg, Tudor begynner å få en skikkelig bra katalog!

Dette var snaxx!
Blå er som nevnt noe mer anvendelig ja, og mer i historisk tråd med snowflake-subsen fra Tudor.
Ikke sett den på lenke men håper den kommer på det med, noe den vel burde.

Blå klokke har tidligere vært undervurdert av meg. Ganske sikker på at neste klokke i samlingen er blå.
Denne likte jeg godt!

"Pricing is the same as the 2012 model at $3,100 USD on the leather strap and $3,425 with the stainless steel bracelet and, much like the previous model, this new Black Bay has a massive range of appeal."
Kilde: 2014 Tudor Heritage Black Bay "Blue" 79220B Watch Hands-On | aBlogtoWatch

$3,425 med lenke 20.700 NOK * 1,25 = 25.875 NOK + påslag.
Skal vi si 30.000 + ut fra Bjerke?

Husk at dette er US-priser. Mva tilkommer alltid. 8% i NY f.eks. Klokkeprisene er stort sett de samme verden over - inkludert lokal mva. Det er delvis på grunn av høy mva her til lands at utlendingene står for en stor del av omsetningen hos Bjerke og Tidemann.

Rundt 23K med lenke - altså som den røde - er mitt tips. Og meg skal du stole på:p

Husk at dette er US-priser. Mva tilkommer alltid. 8% i NY f.eks. Klokkeprisene er stort sett de samme verden over - inkludert lokal mva. Det er delvis på grunn av høy mva her til lands at utlendingene står for en stor del av omsetningen hos Bjerke og Tidemann.

Rundt 23K med lenke - altså som den røde - er mitt tips. Og meg skal du stole på:p

Jeg håper dere har rett @Minuteman og @benbjo! Den som lever får se og jeg har tatt feil før :mrgreen:

Redigert av en moderator:
Det eneste som (fortsatt) plager meg er runde timemarkører. De går dårlig med snowflaken, etter min oppfatning. Da ser skiven på Pelagos mye bedre ut. Men det var den blåfargen da...

Redigert:
Se her ja. Syns den røde Black Bay var kjempefin, denne så jo enda finere ut til og med!

Pris

Når jeg bestillte i dag, var beskjeden at dersom prisen forblir uendret i andre markeder gjør den det i Norge også.

Jeg har bestillt med alt av remmer og lenker, og kjenner jeg har begynt å glede meg allerede :)