Nytt medlem i boksen!

Flotte bilder av en utrolig lekker klokke. Elsker speedy pro, helt klart en av mine favoritter.

Gratulerer! :)
 
Gratulerer med sweet klokke!

God og interessant begrunnelse, skulle ønske jeg kunne begrunne valgene mine like godt;)
 
Misunnelig! Den er den flotteste omega speedyen. Best of both worlds! Gratulerer Prippa, ny øyenstein i samlingen..
 
Elsker denne klokken. Gratulerer så mye. Som det blir nevnt over: artig med en liten historie som fører til valget ditt.

Enjoy! :)
 
Denne er så pen, gratulerer med nytt! Moro at du har en liten historie bak klokke kjøpet også :)
 
For en utrolig flott klokke! Historien bak gjør jo det hele enda sterkere. Gratulerer så mye!
 
Grattis med et utsøkt valg og tilvekst i samlingen!:cool:
Og, veldig hyggelig å lese din historie rundt hvorfor du valgte dette ikonet av et ur.
Et ur å bli glad i!
 
Grattis, grattis! :) Det skal jo ikke så mye henging med meg til før man skjønner at jeg er litt over gjennomsnittet glad i Speedy ;)

Som jeg sa til deg tidligere i dag tror jeg at jeg blir nødt til å skaffe meg displayback til min også, så har jeg plutselig 3572 jeg også ;) Det er så besnærende vakkert det urverket der at det er synd det skal jobbe i vei bak et stållokk.. selv om baklokket i stål er fint nok det også :)
 
Gratulerer så mye med ny Omega. Godt å se at den trygt frem.
 
En flott klokke... og historie!

Mange gratulasjoner fra oss i aks (anonyme klokkesugne...) :)