Nytt medlem i boksen!

Hei.

Her treffer du blink nå så inn i helv.......Denne klokken rører ved alle har inn,- uavhengig av hvilken klokke teori men har staket ut.

Gratulerer så mye.

Mvh
Timebandit;)
 
Gratulerer med ei flott klokke. Det er ei klokke med historie, som du har din egen historie til, basert på klokka sin historie. Veldig bra unboxing med gode bilder. :D
 
Gratulerer!

WOW Prippa, gratulerer så mye med den nye speedy'en! :D

Håpet egentlig på en trippel-unboxing, speedy supplert med Sea dweller og en PAM;)
 
Hehe. Anbefaler deg å finne en på det åpne markedet... ;) skal ikke si at denne aldri selges, men jeg tror at det isåfall blir lenge til!
 
Du går ALDRI feil med en Speedy Pro. Dødslekkert med gjennomsiktig baklokk. Gratulerer så mye!
 
Displayback.

Grattis, grattis! :) Det skal jo ikke så mye henging med meg til før man skjønner at jeg er litt over gjennomsnittet glad i Speedy ;)

Som jeg sa til deg tidligere i dag tror jeg at jeg blir nødt til å skaffe meg displayback til min også, så har jeg plutselig 3572 jeg også ;) Det er så besnærende vakkert det urverket der at det er synd det skal jobbe i vei bak et stållokk.. selv om baklokket i stål er fint nok det også :)

Får man kjøpt et slikt displayback til en vanlig 3570.50? Hva er prisen på dette?

takk
 
Gratulerer med en utrolig lekker klokke! :)
En Speedmaster med gjennomsiktig baklokk befant seg allerede på ønskelisten min, og det blir ikke bedre etter å ha sett de flotte bildene du har tatt!
Ekstra morsomt å høre litt om bakgrunnen for at du valgte denne modellen også!
 
Gratulerer Prippa. Velkommen i speedy klubben. Speedy pro var den første klokken jeg bare måtte ha, er sammen med sub no date boksens definetive keeper.
 
Din er jo veldig flott også da eski! Synd det ikke passet med gtg. Du får slenge deg på neste:)

Takk for alle varmende gratulasjoner!
 
Det går an, sjekk denne tråden på TRF. (Du må vel logge inn for å få se bildene.) Men det står på samme sted at Omega har sluttet å selge slike casebacks til sluttkunder, og jeg kan ikke i farten se den på ofrei.

Det finnes noen uavhengige produsenter også. Hvor blasfemisk er det å sette et slikt baklokk på en pre-moon? Har lekt med tanken. Synd å gjemme bort godsakene. Apropos godsaker, dagens dameklær er ikke bare display back, men display all :mrgreen:

(Beklager OT)