Nytt merke i boks, jeg presenterer...

Grattis med duodate!:cool: Reverso er noe spesielt, og har emm. sin plass i enhver samling. Duodate gjør det bare enda mer spennende synes jeg. Jeg måtte dessverre la min duodate gå til fordel for nye JLC-prosjekter, men kjente at jeg savnet den nå.. Velkommen til LeClub!!

Aiaiaiai.. forsiktig med flisene :D Gratulerer! Er vel ikke overraskende at jeg synes dette var et godt valg!

Familien har en flott bredde. Hva skal man vel med en dykker? DJen har jo skrukrone og lenke ;)

Grattis Wangensten! Si i fra når det blir GTG på BI neste gang, jeg stiller opp med nye klokker som vanlig:)

Stor grattis! Meget pen JLC.
Nå skulle jeg ønske det var mer klokkespotting på BI Trondheim :(

Et ikon. Intet mindre.
Har hatt et noe ambivalent forhold til Reverso, men etter at jeg fikk prøve en på armen må jeg si at dette har endret seg. Etter disse flotte bildene fikk jeg noe fryktelig lyst på ny dressklokke. Takk skal du fanker'n meg ha.

Gratulerer så mye med flott JLC.

Det var i 1932 at JLC skapte sitt første og største ikon "Reverso", og således er enhver samling (litt) mangelfull uten.. Den var lekker og jeg har sinnsykt sansen for den. Mer og mer med tiden faktisk. Gratulerer Wagensten!

Redigert:
Snadder! Det er lite som slår JLC på lekkerbisken-faktor.:cool:
Gratulerer med klassiker.:D