Nytt merke i boks, jeg presenterer...

Reverso har blitt en "aquired taste" for meg. Det tok litt tid, men nå synes jeg den er knallfet. Gratulerer så mye! :)

Et meget pent ur!

Etter at jeg var på fabrikkbesøk hos JLC fikk jeg ekstrem respekt for merket og hva de klarer å levere av komplikasjoner og kvalitet :) Ypperste klasse!

Gratulerer!

Gratulerer @Wangensten , denne er nydelig! :D
Denne har du fortjent inn i samlingen etter jakten og jlc " maset " men fy..
som jeg gleder meg til å prøve!!!

Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med flott JLC, to ønsker på en gang det der :)

Det er noe besnærende med å ha umiddelbar tilgang på en lys og en mørk lekkerbisken til enhver tid. (Og jeg snakker om klokker ja.)

Herlig klokke! :) Jeg innbiller meg at hvis jeg hadde kjøpt en slik så hadde jeg utviklet en avhengighets"tick" hvor jeg til tider ville snudd på klokken . Litt som å poppe bobleplast.

Uansett, gratulerer!

Den er vakker. Er rimelig nysgjerrig på hvordan det urverket ser ut på de klokkene... Si ifra hvis du trenger å ... Tja... å få tatt den fra hverandre bare for å sette den sammen igjen da ;) Gratulerer riktig så masse :)

Grattis!
Flott Reverso. Vi får ta en mini-GTG nå som grillsesongen starter. Se etter røyksignalene:D

Gratulerer med nydelig reverso, har prøvd den hos tidemann og likte den veldig godt.
Har du fått en favoritt side?

Gratulerer igjen, en utrolig pen klokke :) Må få til gtg igjen så fort som mulig ;)

Ja, gutter på BI vi må hokke opp igjen snart. Blir jo forandringer i andre samlinger også har jeg inntrykk av:p

Aiaiaiai.. forsiktig med flisene :D Gratulerer! Er vel ikke overraskende at jeg synes dette var et godt valg!

Familien har en flott bredde. Hva skal man vel med en dykker? DJen har jo skrukrone og lenke ;)

Jeg elsker den Ultra Thin Moon din @Tore det er vel den ultimate dressklokken:) Og hvem trenger en dykker ja, jeg holder meg stort sett borte fra vann, er heller på land og da holder det med en plexi DJ:)

Reverso har blitt en "aquired taste" for meg. Det tok litt tid, men nå synes jeg den er knallfet. Gratulerer så mye! :)

Ja, jeg likte den ikke selv for noen år siden. Men i det siste har jeg likt den mer og mer. Og når det var en for salg må man bare kline til @flyback :)

Et meget pent ur!

Etter at jeg var på fabrikkbesøk hos JLC fikk jeg ekstrem respekt for merket og hva de klarer å levere av komplikasjoner og kvalitet :) Ypperste klasse!

Gratulerer!

Fabrikkbesøk?!? Der skulle jeg vært:) Dette har en helt annen kvalitetsfølelse og finish over dette enn mange andre klokker jeg har prøvd.

Herlig klokke! :) Jeg innbiller meg at hvis jeg hadde kjøpt en slik så hadde jeg utviklet en avhengighets"tick" hvor jeg til tider ville snudd på klokken . Litt som å poppe bobleplast.

Uansett, gratulerer!

Hehe @jsf Ja, jeg sitter vel å "flipper" den noe unødvendig mye:p

Grattis!
Flott Reverso. Vi får ta en mini-GTG nå som grillsesongen starter. Se etter røyksignalene:D

Godt brannstasjonen ikke er mer enn en km unna da @The Player hehe Gleder meg:)

Gratulerer med nydelig reverso, har prøvd den hos tidemann og likte den veldig godt.
Har du fått en favoritt side?

Favoritt side og favoritt side...
Liker de godt begge to @Justandreas, men er svak for detaljene på "fremsiden" hehe
Elsker mønsteret og de blå viserne:cool:

NtUAI5e.jpg

Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye, har stor sans for denne modellen selv om den ikke passer for meg. Hadde jeg hatt råd kunne jeg vært gal nok til å kjøpe den. Bare for gleden av å se på den og snu den fra den ene siden til den andre.... :eek: