...og nå kan sommeren komme!

Medlem
29. mai 2010
Innlegg
3.284
Sted
Bærum
Som påpekt i en tidligere tråd har jeg hatt en hektisk tid med salg og innkjøp av ur. Med siste tilskudd føler jeg samlingen er noenlunde balansert og skal ta meg noen velfortjente måneder med sommerfri fra urjaget.

La meg derfor introdusere det nyeste medlemmet i familien.

IMAG0673.jpg


Nettopp. En breitling. Inne i boksen finner vi selvfølgelig en ny boks.

IMAG0674.jpg


I denne boksen finner man en futeral.
IMAG0675.jpg


Var det ikke noe oransj der? ;)















JEPP!!

Sommerklokken 2012 ble altså en Breitling Superocean 42 Limited edition :)

Egentlig ønsket jeg meg en klokke med blå skive, men den jeg så for meg (om man ser bort fra 16613) - Breitling SOH 42 - kunne ikke leveres før i august. Det ble for lenge. Samtidig synes jeg SO42 med oransj innerring og oransje detaljer på remmen er herlig frekt.
Med litt støtte i overnevnte tråd ble ikke valget så vanskelig. At urmaker jørgensen både hadde et eksemplar av klokken og kunne levere den på døren i ekspressfart bidro også til det rette valget :D


IMAG0677.jpg

IMAG0678.jpg

IMAG0679.jpg

IMAG0680.jpg

IMAG0681.jpg


Jeg er positivt overrasket over størrelsen. Den oppfattes som en sub-c på armen min. Med andre ord perfekt.
Synes den gummierte fronten på bezelen er kul, og lumen virker bra. Samlet sett gir jeg det nye familiemedlemmet to tomler opp :p
 
Gratulerer, dette er sommerklokken sin det! Denne liker jeg veldig godt (og håper du selger den til meg etter fellesferien lol)!!

Knalltøff! Enda flere WS hvis du gidder!!! :cool::cool:
 
Gratulerer, synes denne er en meget tøff sommerklokke:) Vurderer sterkt en SOII selv til det formålet, så får vi bare se;)
 
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Det er digg med litt farge når de andre klokkene jeg har er i sort eller sølv :)

Gratulerer, dette er sommerklokken sin det! Denne liker jeg veldig godt (og håper du selger den til meg etter fellesferien lol)!!

Knalltøff! Enda flere WS hvis du gidder!!! :cool::cool:

Hehe....vi får se da, nå skal jeg ta meg fri fra klokkehandling i et par måneder :cool:
Her er et par WS til.

breitling_SO.jpg

IMAG0683.jpg