...og nå kan sommeren komme!

Stilig klokke. Her var det akkurat passe mye av alt. Fri for bling-bling og rett på sak. Skikkelig tøff er den.

Gratulerer så mye!

Kult! Absolutt et friskt pust :)

Takker! Er selvfølgelig helt enig med dere :)

Fresh den, sjuli! Hvordan egner remmen seg til bading?

Som for alle andre skinnremmer er den ikke perfekt for opphold i vann over lengre perioder! Men det er faktisk helt ok i blant om man passer på å lufttørke den etterpå, sies det.
 
Tøff sommerklokke i fin størrelse.
Veldig stilig fargevalg på denne, småfrekk men ikke vulgær.

Gratulerer så mye.
 
Gratulerer med "sommerklokke" som fint kan brukes hele året.:D
Jeg er enig med flere her inne. Breitling har gjort mye riktig her. Det er akkurat passe med oransje detaljer.:cool:
 
Grattis Sjuli! :D Denne er fresh! Nå fortjener du en velfortjent pause, kick back og nyte samlingen. I en liten stund hvertfall ;)
 
Nice one :) Grattis!

Stilig! Gratulerer så mye:)

Tøff! Gratulerer så mye :)

Tøff sommerklokke i fin størrelse.
Veldig stilig fargevalg på denne, småfrekk men ikke vulgær.

Gratulerer så mye.

Næmmen, den var da lekker :)

Gratulerer

Gratulerer så mye!!! Det er sommerklokken sin det :)

Gratulerer med "sommerklokke" som fint kan brukes hele året.:D
Jeg er enig med flere her inne. Breitling har gjort mye riktig her. Det er akkurat passe med oransje detaljer.:cool:

Lyser sol og sommer, en skikkelig maskulin klokke. Gratulerer !

Kul sommerklokke, sjuli :) Gratulerer med nytt!

Gratulerer med en supertøff sommerklokke!:D:D
Dette er en av mine Bretlingfavoritter!:D

Grattis Sjuli! :D Denne er fresh! Nå fortjener du en velfortjent pause, kick back og nyte samlingen. I en liten stund hvertfall ;)

Gratulerer:) SO er en av de få breitlingene jeg liker godt, denne må du få på oransj nato;)

Konge Sjuli, den kan jeg like. Faktisk en dritkul Breitling (sa jeg det?) Grattis

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger :D
Må innrømme at jeg er litt overrasket over hvor mange av dere som liker klokken, men det er vel som det ble nevnt i denne tråden at den er et friskt pust i våres ellers konservative urvalg.
For å ta den helt ut er oransj nato allerede bestilt! Tror det blir en kongematch :cool: